LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sauna Belt van Telsell

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Draag een saunabelt en een Biostabil en je bent van al je problemen af.
Althans dat zegt TelSell. Ja, daaaaaaaaaaaaaaag!

hannahtjuhhh

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door hannahtjuhhh »

nou je hoeft toch niet te dik te zijn wil je dat ding gebruiken? me zwangerschaps vetjes hangen der nog steeds en ik weeg 57 kilo..waarom niet gebruiken? proberen kan geen kwaad :D

labie

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door labie »

ik ehb in december een inkijkopertie in mijn buik gehad en ik heb nu ook een buikje waar ik graag van af wil het is niet dat ik te dik ben ik ben maar 1m57cm en ik weeg 52 kilo ik zit niet te hoog met mijn gewicht kwa lengte
maar ik zou graag met de mensen die hem echt zelf hebben hun ervaringen willen weten en niet via dit forum want hier krijg je alleen maar commetaar van mensen die er geen ervaringen mee hebben mijn email is [email protected]

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

ik ehb in december een inkijkopertie in mijn buik gehad en ik heb nu ook een buikje waar ik graag van af wil het is niet dat ik te dik ben ik ben maar 1m57cm en ik weeg 52 kilo ik zit niet te hoog met mijn gewicht kwa lengte
maar ik zou graag met de mensen die hem echt zelf hebben hun ervaringen willen weten en niet via dit forum want hier krijg je alleen maar commetaar van mensen die er geen ervaringen mee hebben mijn email is [email protected]
Nou ik heb er wel ervaring mee dwz mijn vrouw.
Zij heeft een aantal weken geleden de Saunabelt gekocht. Je ziet inderdaad na gebruik dat er van je taille wat centimers af zijn. Echter na ca. 2 uur zit je weer op dezelfde omvang omdat je het vochtverlies met drinken weer moet compenseren. Dus het werkt wel maar zeer kortstondig. Eigenlijk schiet je er dus niks mee op!!

Ziggi

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Ziggi »

Ik dacht ook DAT DING moet ik hebben....

Dan zie je de prijs € 99.95 en schrik je je rot.
Dan zie je het dieet boekje...

Ja, hallo dat is gewoon dieeten na mijn gevoel, dus ik schiet er geen steek mee op toch?

naaaah,....weer 3x niks volgens mij ook al lijkt het errug verleidelijk :lol:

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Belachelijk gewoon dat een simpele vraag tot een dergelijke discussie kan leiden. Laat iedereen dat ding toch kopen als ze menen dat ze er baat bij hebben, er wordt niemand anders door gedupeerd.De vraag was toch ook of er mensen wilden reageren die ervaring met de saunabekt hadden. Als je de reacties leest heeft dat blijkbaar bijna niemand begrepen!

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Belachelijk gewoon dat een simpele vraag tot een dergelijke discussie kan leiden. Laat iedereen dat ding toch kopen als ze menen dat ze er baat bij hebben, er wordt niemand anders door gedupeerd.De vraag was toch ook of er mensen wilden reageren die ervaring met de saunabekt hadden. Als je de reacties leest heeft dat blijkbaar bijna niemand begrepen!
Nee, jij hebt het niet begrepen.
Op een forum kun je zeggen wat je wilt als het maar beperkt blijft tot het onderwerp. En er zijn zoveel ervaringen dat de discussie nogal eens uit de hand kan lopen. Lijkt me een gezonde zaak!

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

op http://www.gezienoptvshop.com kun je je gerief kwijt over dit soort dingen

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Gatver wat kunnen sommige mensen kinderachtig reageren had verwacht dat t nivo hier wat aan de hogere kant zou zijn vergeleken met de gemiddelde jeugdforums..
maar goed even on topic:

saunabelt is niet te vergelijken met n gewone sauna.. n gewone sauna verdeeld de warmte over je gehele lichaam de saunabelt alleen op de plek waar je hem draagt..

nee ook ik heb hier geen ervaring mee maar ben ook weer niet zo dom als t achter eind van n varken en kan ook logisch nadenken.
zoals meerdere mensen al zeiden door t zweten verlies je vocht.. ga je na de tijd drinken krijg je het vocht weer terug.. dus het lijkt mij dat dat ding pas werkt wanneer je gemiddeld meer vocht verliest dan dat je binnen krijgt.. maar dan moet je er wel weer bij nadenken dat er in eten ook vocht zit en dat je eigenlijk niet zo mega veel vocht verliest met zo'n saunabelt..

zelf zou ik hem best eens willen proberen aangezien sporten voor mij geen optie is (lichamelijke problemen met knieén en rug)
maara ls je echt driftig wilt afvallen zoals meer dan 10 kilo lijkt de suana belt me geen optie maar t aanpassen van je voeding en beweging beter dus n gewoon goed dieet.

als je n langdurig effect zoekt heb je zoizo wel meer nodig dan de sauna belt lijkt mij.. maar goed.. iedereen zo zijn meningen en ik denk dat je echter niet alles van Tell Sell moet afkraken want de dingen die je bij tell Sell ziet en later bij de Otto worden je ook via Tell Sell geleverd
(ervaring) en daarover heb ik nog nooit klachten gehoort alleen als mense t direct via Tell Sell krijgen.. beetje onzinnig dus he..
omdat n paar dingen fals bleken te zijn of niet werkten zoals t hoort deugt meteen alles niet...

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Gatver wat kunnen sommige mensen kinderachtig reageren had verwacht dat t nivo hier wat aan de hogere kant zou zijn vergeleken met de gemiddelde jeugdforums..
maar goed even on topic:
Bovenstaande is wat je noemt een kinderachtige reactie :lol:

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

[
quote
]Bovenstaande is wat je noemt een kinderachtige reactie

[/
quote
]Op een forum kun je zeggen wat je wilt


Ik kan het nu even niet meer volgen???

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Laatst heb ik eens van iemand gehoord dat de saunabelt het beste werkt in combinatie met een biostabil. Het lichaamsvet zou vloeibaar worden van de saunabelt en met behulp van de magnetische velden van de biostabil zou het lichaamsvet de weg uit het lichaam kunnen vinden. Is er iemand die dit kan bevestigen of hier een mening over heeft.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo gast,

Ik heb ook zoiets gehoord, maar ik geloof daartoch niet in.

Groet,

Frieda

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Laatst heb ik eens van iemand gehoord dat de saunabelt het beste werkt in combinatie met een biostabil. Het lichaamsvet zou vloeibaar worden van de saunabelt en met behulp van de magnetische velden van de biostabil zou het lichaamsvet de weg uit het lichaam kunnen vinden. Is er iemand die dit kan bevestigen of hier een mening over heeft.

IK LIG IN EEN DEUK :lol: :lol: :lol: :lol:

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kan het nu even niet meer volgen???
DAT KOMT OMDAT JE NIET KUNT "QUOTEN" :lol:

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

ZEIKERD!!!
Jij hebt vast en zeker niet veel te doen, je zit overal met je snuffel bovenop.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

ZEIKERD!!!
Jij hebt vast en zeker niet veel te doen, je zit overal met je snuffel bovenop.

Denk aan je hart!
Mensen zoals jij, die zich zo verbaal opstellen, moeten op dit forum worden verwijderd.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Beste mensen,

Deze site is alleen bedoeld voor serieuze reacties en niet om elkaar af te zei ken.

Monoke

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Monoke »

Laatst heb ik eens van iemand gehoord dat de saunabelt het beste werkt in combinatie met een biostabil. Het lichaamsvet zou vloeibaar worden van de saunabelt en met behulp van de magnetische velden van de biostabil zou het lichaamsvet de weg uit het lichaam kunnen vinden. Is er iemand die dit kan bevestigen of hier een mening over heeft.


Geloof me vrij: lichaamsvet zal niet vloeibaar worden gemaakt door de saunabelt en langs de poriën worden uitgedreven. Dit kan echt niet! Je kan enkel de vetreserve door je lichaam laten omzetten in energie en het zo verbranden, anders niks.
Het betekent op zich niet dat de Saunabelt ongezond moet zijn, maar hij doet niet wat ze beloven. Als je het zoveelste wondermiddel om af te vallen denkt gevonden te hebben zal je voor de zoveelste keer teleurgesteld zijn. Zweten is op zich niet ongezond, maar je verbrandt er geen vet mee!! Dat is larie.

naj

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door naj »

Hoi,

Ik wilde even reageren op de topic.
Ik heb de belt ook besteld en heb hem nu drie dagen.
Je krijgt er inderdaad wel een dieetboekje, dat is gewoon een verhongerdieet. Maar dat is meer ter ondersteuning, je hoeft het dus niet te volgen. Verder raden ze je aan om tijdens het gebruik van de belt iets warms te drinken. Dan ga je wat meer zweten. Je mag het ook niet gebruiken binnen twee uur nadat je gegeten hebt. Je mag pas na minimaal 20 minuten iets fris drinken.
Wat betreft de vergelijkingen met een frituurpan. Ik zou die vergelijking maar niet maken want de maximale temperatuur is 75 graden en dat kun je echt niet vergelijken met een frituurpan met 190 graden.
Anyway, ik heb hem nog niet geheel gebruikt volgens de aanwijzing, maar ik hou jullie op de hoogte.
Trouwens, wat betreft de goedkopere varianten, ik weet niet of die nou de zelfde werking hebben als die van telsell. Ik heb bijvoorbeeld ooit een keukenapparaat gekocht in de goedkopere variant, die heb ik meteen weggegooid. Daarna heb ik het besteld via tellsel, en ik heb er nog steeds plezier van.

Gesloten