LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sauna Belt van Telsell

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Tilleman
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2005 14:43

Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Tilleman »

Op Telsell wordt momenteel veel reclame gemaakt voor de Sauna Belt.
Dit is een methode om snel centimeters te verliezen.

Wie heeft hier ervaring mee ?
Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom.

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door karr-1 »

Laat ik je alvast een tip geven. Sprookjes bestaan niet, maar bij tell sell nog wel. Als je dit soort rommel koopt en dan ook verwacht dat het echt doet wat ze je vertellen dat het doet......

Blijf gewoon zo ver mogelijk bij Tell Sell rommel uit de buurt, ga lekker naar de sportschool en laat die vette hap eens staan. Probleem opgelost en je houdt de centen in je zak.

Tilleman
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2005 14:43

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Tilleman »

Ik vroeg om ervaringen met een bepaald produkt. Niet om ongezouten kritiek op een bedrijf.....

Bundy

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Bundy »

Ik denk dat het deze schrijver niet om het bedrijf gaat maar om U zelf ?

Wel scherp blijven he,,het gaat erom dat er geen sprookjes bestaan,afvallen vraagt om inspanning van U zelf,en gezond eten,
en ik sluit me bij m,n voorganger aan,,sporten dus,,

Op ,n luie manier afvallen bestaat niet,,koop dus deze troep niet. :?

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Ik ga niet oordelen over de reden of wat dan ook waarom iemand de saunabelt wil hebben. Maar laat ik 1 tip geven:

Als u de reclame ziet komt op een gegeven moment voor de prijs bekend word gemaakt een stukje info die snel en onopvallend genoemd word waar nergens anders naar word gerefereerd...

de tekst die word opgelezen gaat ongeveer zo:
"met gratis dieetboekje.."

meer hoef ik er niet over te zeggen, als afslankproduct is het niet aan te raden dus ;)

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Bovendien is bewezen dat je met sauna bezoek niet afvalt, je zult hooguit een paar pond verliezen, maar echt geen kilo's en centimeters.

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Inderdaad, enige wat je verliest is vocht, vocht word weer aangevuld met drinken van water, zoniet dan word het erg ongezond :)

Tilleman
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2005 14:43

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Tilleman »

Aangezien niemand een ervaring heeft verzoek ik Radar deze vraag maar te verwijderen....

Dit soort discussies hebben weinig zin.
Ik stel een vraag en vervolgens komt er een golf van opmerkingen en geen antwoorden !!

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Je vraagt mensen met ervaringen, je stelt dat de saunabelt een apparaat is om snel centimeters kwijt te raken. Enkelen van ons tonen aan dat dat simpelweg niet werkt. Wat wil je dan?

Misschien moet je selectiever zijn in je vraagstelling, je wilt in contact komen met gebruikers van de saunabelt en wat is de reden? Wil je weten of het product werkt of niet? Wat is precies de bedoeling?

Wil je weten of het product geleverd word?
Wil je weten of het werkt?
Wil je een klachtengroep oprichten voor degenen die niet afvallen erdoor of geen centimeters kwijt raken?

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Dacht je nu werkelijk dat iedereen massaal dit nieuwe "wondermiddel" gaat kopen? Ervaringen kunnen we je niet geven, maar wel ervaringen met de suana ZELF. En daar val je niet van af. Absoluut geen 600 cal per half uur, want das je reinste bull.....

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Tuurlijk wordt je omvang een aantal centimeters minder met de sauna belt. Maar dat komt door het vochtverlies en geen vet.

Als je al het lijnen al heb geprobeerd vraag dan eens (sportschool) naar de BODYGEM. Dit is geen wondermiddel maar een apparaat wat na gaat hoe je vetverbranding is.
Aan de hand daarvan kun je je calorieverbruik/koolhydraten per dag vaststellen.

Met deze gegevens is het mogelijk om een goed dieet samen te stellen (denk maar aan koolhydraten etc), waarin je best een glaasje wijn mag drinken of een kroket eten.

Vaak is het probleem dat mensen verkeerd of te weinig eten waardoor je niet afvalt.

Succes

Poncho

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Poncho »

Beste, ik heb een belt besteld en wacht tot het geleverd wordt. Ik doe enorm veel aan sport en zeker vele buikspieroefeningen! Ik wil ook die vervelende vetbandjes kwijtgeraken en laat u weten of die sauna belt me daarbij helpt! :D :D

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door woman4life »

nou dan is er 1 iemand die voldoet aan de eis van de toppic beginner
:lol: :lol:

shaibah

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door shaibah »

Woman4life, ik ben ook heel benieuwd wat voor resultaten ermee bereikt worden, wacht dus rustig even af.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door woman4life »

als we dan dit topic boven aan houden is er vast wel iemand die er ervaring mee heeft ..... of het is zo slecht dat niemand het uberhoupt aanschaft .. :oops:

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door karr-1 »

Wat denk je zelf ? :shock: Tell Sell staat bij voorbaat gelijk aan bedrog en oplichterij.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Niet zeggen dat is niet wat de vraagstelling was.
ahoewel wij natuurlijk allemaal wel weten dat het allemaal een grote onzinzooi is ..

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

nou het lijkt te werken die sauna belt...de eerste x 3 cm omvang eraf....na 5 dagen 7cm....nu maar hopen dat het zo blijft en er niet weer aankomt....

Tilleman
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 feb 2005 14:43

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Tilleman »

Eindelijk concrete reactie !

Woman4life en Gast, graag verneem ik jullier ervaringen.
Gast, laten we hopen dat het er niet meer aankomt.....

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

kun je dat ook om je bovenbenen dragen?

Gesloten