LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scheergel op deurpost, verflaag aangetast

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
JFK Kennedy

Scheergel op deurpost, verflaag aangetast

Ongelezen bericht door JFK Kennedy »

PAS OP!!
Zijn er mensen die boodschappen doen bij de Lydl ?
Ik heb "Cien men" shaving gel" gekocht bij de Lydl.
Je kunt er inderdaad je baardgroei mee scheren, maar je kunt hem ook gebruiken als verf verwijderaar. Per abuis is er tijdens mijn scheerbeurt wat gel op de deurpost gekomen. Ik kwam er pas een dag later achter. Ik wilde het er vanaf halen. Dat ging, maar ik nam ook verf mee. (zie foto die is bijgevoegd)
Ik vond het al zo raar. Mijn gezicht werd de laatste weken nogal rood. Ik dacht dat het door de zon kwam tijdens mijn werk. Niet dus het komt door de scheergel/verf verwijderaar. Ik ben er niet uit om de winkel Lydl te beschadigen, maar dit spul mag niet meer worden verkocht als scheergel. Dit spul hoort thuis bij Praxis, Gamma of een ander doe het zelf winkel.

riddert

Re: Scheergel op deurpost, verflaag aangetast

Ongelezen bericht door riddert »

JFK Kennedy schreef:PAS OP!!
Je kunt er inderdaad je baardgroei mee scheren, maar je kunt hem ook gebruiken als verf verwijderaar. Per abuis is er tijdens mijn scheerbeurt wat gel op de deurpost gekomen. Ik kwam er pas een dag later achter. Ik wilde het er vanaf halen. Dat ging, maar ik nam ook verf mee. (zie foto die is bijgevoegd)
Ik vond het al zo raar. Mijn gezicht werd de laatste weken nogal rood. Ik dacht dat het door de zon kwam tijdens mijn werk. Niet dus het komt door de scheergel/verf verwijderaar. Ik ben er niet uit om de winkel Lydl te beschadigen, maar dit spul mag niet meer worden verkocht als scheergel. Dit spul hoort thuis bij Praxis, Gamma of een ander doe het zelf winkel.
Ik ga ervan uit dat u de bekende winkelketen Lidl bedoeld, heeft u daar de bedrijfsleider aangesproken op de scheergel? Waarschijnlijk wel, en wat had deze hierop te zeggen?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik ben ook wel benieuwd hoe de Lidl heeft gereageerd op de ingediende klacht.

JFK Kennedy

Dat gaat morgen gebeuren. Ik kwam er vandaag pas achter.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

vind je t dan niet een beetje vroeg voor een dergelijke oproep?

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

JFK Kennedy schreef:PAS OP!!
Hier in huis wordt dat spul al jaren gebruikt.
Nog nooit problemen mee gehad. Er zijn overigens wel meer produkten die dit kunnen, dus op zich zegt dat niets.

witte angora

Ik heb altijd de enige echte van de Vergulde Hand. Weliswaar iets duurder, maar aan de andere kant, ik doe er zo'n drie maanden mee, met één bus/doos (de scheerzeep dan, geen spuitbus of zo), als je het over die periode uitsmeert valt het best wel mee. Prima spul, maar geen idee of ik er verf mee kan verwijderen.

Eerlijk gezegd denk ik dat ook in dit geval goedkoop toch duurkoop is. Ooit wel eens van de kruidvat iets gehaald, maar dat beviel me ook niet zo eigenlijk.

Morgen maar een klacht indienen, en voortaan maar de enige echte kopen. Want eerlijk gezegd vermoed ik dat ze het niet op basis van één klacht uit het assortiment gooien. Wél op basis van meerdere klachten, dus klagen heeft altijd nut.

JFK Kennedy

Moneyman schreef:vind je t dan niet een beetje vroeg voor een dergelijke oproep?

Nee hoor.
Hoezo ??

JFK Kennedy

angel1978 schreef:

Nog nooit problemen mee gehad. Er zijn overigens wel meer produkten die dit kunnen, dus op zich zegt dat niets.
Vind jij het normaal dat de verf van de deur eraf gaat als er wat van die "scheergel" opkomt ????

JFK Kennedy

witte angora schreef:Ik heb altijd de enige echte van de Vergulde Hand. Weliswaar iets duurder, maar aan de andere kant, ik doe er zo'n drie maanden mee, met één bus/doos (de scheerzeep dan, geen spuitbus of zo), als je het over die periode uitsmeert valt het best wel mee. Prima spul, maar geen idee of ik er verf mee kan verwijderen.

Eerlijk gezegd denk ik dat ook in dit geval goedkoop toch duurkoop is. Ooit wel eens van de kruidvat iets gehaald, maar dat beviel me ook niet zo eigenlijk.

Morgen maar een klacht indienen, en voortaan maar de enige echte kopen. Want eerlijk gezegd vermoed ik dat ze het niet op basis van één klacht uit het assortiment gooien. Wél op basis van meerdere klachten, dus klagen heeft altijd nut.
Stel dat jij er ook verf mee kunt verwijderen als een soort afbijt. Dat vind jij normaal dan ?
Laatst gewijzigd door JFK Kennedy op 26 jul 2015 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat verf (waterbasis? terpentinebasis?) op andere chemische stoffen reageert, is toch niet meer dan normaal?
JFK Kennedy schreef:
Moneyman schreef:vind je t dan niet een beetje vroeg voor een dergelijke oproep?
Nee hoor.
Hoezo ??
Omdat dat de fatsoenlijke weg is om te bewandelen?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

JFK Kennedy schreef:
angel1978 schreef:

Vind jij het normaal dat de verf van de deur eraf gaat als er wat van die "scheergel" opkomt ????
Verf van de actyon ? Het kan ook aan slechte verf liggen, of een slechte schilder.

JFK Kennedy

Moneyman schreef:Dat verf (waterbasis? terpentinebasis?) op andere chemische stoffen reageert, is toch niet meer dan normaal?
JFK Kennedy schreef:
Nee hoor.
Hoezo ??
Omdat dat de fatsoenlijke weg is om te bewandelen?
Ik denk er anders over. Heel legitiem vind ik. Verschillen wij van mening.

JFK Kennedy

Moneyman schreef:Dat verf (waterbasis? terpentinebasis?) op andere chemische stoffen reageert, is toch niet meer dan normaal?
Dus jij vindt het normaal dat als er een beetje scheergel op een houten deur komt de verf ervan afgaat.
Oke dan weet ik dat.
Mag ik zeggen dat ik dat een beetje raar vind.

witte angora

Schilder van de woningbouw, dan weet ik al genoeg, sorry...

Maar eerlijk gezegd reageer je wel een beetje kattig op serieuze opmerkingen.

Overigens smeert een normaal mens de scheergel niet op zijn deuren. De meeste mannen scheren er hun baard mee. Maar goed, het zal allemaal wel.

Wist je trouwens dat er in die lekkere slagroomtaart, en in cake en zo, ook een schoonmaakmiddel zit? Het heet bakpoeder, maar er zit bicarbonaat in, dus dubbelkoolzure soda. Het wordt gebruikt als rijsmiddel. Maar je kan met bicarbonaat ook prima schoonmaken, ik gooi het af en toe bij de waspoeder. En met een beetje azijn erbij gebruik ik het om de gootsteen te ontstoppen.

JFK Kennedy

witte angora schreef:Schilder van de woningbouw, dan weet ik al genoeg, sorry...

Maar eerlijk gezegd reageer je wel een beetje kattig op serieuze opmerkingen.

Overigens smeert een normaal mens de scheergel niet op zijn deuren. De meeste mannen scheren er hun baard mee. Maar goed, het zal allemaal wel. Wist je trouwens dat er in die lekkere slagroomtaart, en in cake en zo, ook een schoonmaakmiddel zit? Het heet bakpoeder, maar er zit bicarbonaat in, dus dubbelkoolzure soda. Het wordt gebruikt als rijsmiddel.
Begrijpelijk lezen is ook een kunst pffff. Lees nog even door a.u.b. Tijdens het scheren is er per ongeluk wat gel op de deur gekomen. Bij afkloppen scheergel van mijn scheermesje is er gel per ongeluk op de deur gekomen. Kan gebeuren toch.... Met Gilette heb ik dat nooit gehad. Bij deze wel.

Schoonmaakmiddel in een cake. Nee wist ik niet. Vind je dat niet erg omdat ook binnen te krijgen dan ?

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik weet dat scheerschuim/ spul best wel nauw luistert....je huid kan ongelooflijk geïrriteerd raken door
de ,voor jouw huid, verkeerde keus.
Het loont absoluut de moeite om het juiste product te kiezen. Desnoods wat duurder dan maar.
Wat de een kan verdragen is voor de ander slecht voor zijn huid.
En ik vind ook wel dat u wat bot reageert. Klap vd molenwiek? Nou jaaa! :roll:

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

moederslink schreef: En ik vind ook wel dat u wat bot reageert. Klap vd molenwiek? Nou jaaa! :roll:
De waarheid is hard, ik moet er mee leren leven :mrgreen:

Ingredients
aqua, tea-palmitate , tea-stearate , oleth-20 , isopentane , laureth-23 , sorbitol , butane , Cocamide DEA , isopropyl palmitate , hydroxyethyl cellulose , perfume , persea gratissima (oil ) , menthol , phenoxyethanol , Polyisobutene , tocopheryl acetate , bht , methylparaben , ethylparaben , butylparaben , propylparaben

Dit zijn de ingrediënten. Nu nog even een scheikundige raadplegen...

Schadevergoeding zit er natuurlijk niet in omdat het product niets fout doet. Dat doet de gebruiker. Immers scheergel smeer je niet op kozijnen. Ook bak je er geen taart van.

witte angora

crazyme schreef:
moederslink schreef: En ik vind ook wel dat u wat bot reageert. Klap vd molenwiek? Nou jaaa! :roll:
De waarheid is hard, ik moet er mee leren leven :mrgreen:
Sterkte, crazyyou.

JFK Kennedy

hidr schreef:Morgen misschien maar aan de bedrijfsleider een vergoeding vragen voor het ongemak. En anders dreigen dat je het anders op het forum laat staan. Dan komen ze wel over de brug.
Haha...
Het gaat me niet om het geld. Dat mijn deur is beschadigd is niet leuk, maar dat is ook niet waarom het gaat. Het gaat erom dat ik deze troep op mijn gezicht smeer. Deze gel staat gewoon in de schap bij een supermarkt.
Ik vind dat niet kunnen.
Die paar mensen die mij verwijten dat ik kattig ben die pikken volgens mij alles in het leven. Zo van het is nou eenmaal zo en het leven gaat weer verder en ze gaan weer verder tot de orde van de dag. Net of ze hun eigen leven niet belangrijk vinden. Dood gaan we toch, in slagroomtaarten zit ook chemische troep, het is nou eenmaal zo. etc etc. Ze laten zich wegzetten als een stel makke schapen. Kijk als mensen zich zo snel aan de kant laten zetten en zich als slaaf willen laten misbruiken dan moeten ze dat zelf weten, maar ik vind dit gewoon niet kunnen.

Gesloten