Dit bedrijf gaat van kwaad naar erger!!!
Twee pakketten met merkkledeing, waarvoor bij ontvangst getekend dient te worden, zijn ongeveer een maand na elkaar vanuit Duitsland naar mij verzonden.
Na enige tijd, heb ik de verzender om opheldering gevraagd over het uitblijven van de aflevering van de pakketten.
Deze deelde mij beide keren per e-mail mede, dat de pakketten al in mijn bezit hadden moeten zijn, en door het duitse verzendbedrijf verstrekte en meegezonden gegevens bevestigden dit.
Navraag bij Select vracht leverde op dat beide pakketten al bij de geadresseerde (bij mij dus) zouden zijn afgeleverd, en dat er op de bezorglijst voor ontvangst zou zijn getekend.
Beide pakketten zijn echter nooit afgeleverd, ik heb dus ook nóóit voor ontvangst kunnen tekenen.
Ikoverweeg nu aangifte wegen valsheid in geschrifte of fraude te gaan doen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Select vracht fraudeert.
Re: Select vracht fraudeert.
Maar helaas, dat zal niet lukken.
Deze aangifte zal men niet zo eenvoudig aannemen. U heeft immers geen bewijs!
Deze aangifte zal men niet zo eenvoudig aannemen. U heeft immers geen bewijs!
De aangivte is al opgenomen,Ik heb van de verzender de exacte gegevens tot aan de "aflevering" gekregen, die hij bij de duitse DHL heeft opgevraagd.
Tegelijkertijd is de duitse DHL ook bezig om het uit te zoeken.
Het is dus afwachten.
Ik heb Select vracht nog een keer gebeld,maar kreeg dezelfde arrogante en ongeïnteresseerde reactie ndie ik al van ze gewend ben.
Tegelijkertijd is de duitse DHL ook bezig om het uit te zoeken.
Het is dus afwachten.
Ik heb Select vracht nog een keer gebeld,maar kreeg dezelfde arrogante en ongeïnteresseerde reactie ndie ik al van ze gewend ben.
Over het algemeen moet je de volgende richting op: handtekening op aflverbewijs vergelijken met handtekening op paspoort/ID.
Stuur hier dus ook op aan!
Stuur hier dus ook op aan!
@TheLD,
Daar heb je nu juist de kern van alle problemen. Zou dat maar eens ingevoerd kunnen worden. Maar helaas, dat stuit op bezwaren van beide kanten. Ik hoop dat zoiets ooit nog eens regel gaat worden. Dus eerst ID zien en dan pas tekenen. Maar dat maakt een pakket weer duurder (meer werk) en in de huidige concurrentie tussen DHL/TNT/UPS/DPD/GLS zal niemand het helaas in zijn hoofd halen om zijn prijzen te verhogen voor deze extra handelingOver het algemeen moet je de volgende richting op: handtekening op aflverbewijs vergelijken met handtekening op paspoort/ID.
@abas,
dat had ik al niet verwacht.
Maar.... U bent geen partij voor DHL, zorg er dus wel voor dat de afzender (immers de contractpartij met DHL) hier dan ook echt iets mee gaat doen.
dat had ik al niet verwacht.
Maar.... U bent geen partij voor DHL, zorg er dus wel voor dat de afzender (immers de contractpartij met DHL) hier dan ook echt iets mee gaat doen.