Ik kocht een Senseo koffiezet apparaat
Senseo geeft een codenummer mee.
Met dit nummer kun je gratis koffiepads winnen
Om te weten of je gewonnen hebt moet je je aanmelden met je e mail adres en je
w a c h t w o o r d (zie www.senseo.nl)
(button maak 200 keer kans op een half jaar gratis senseo coffee pads van Douwe Egberts.)
Ik vind dit een grove aantasting van mijn persoonlijke vrijheid omdat het wachtwoord een essentieel deel uitmaakt van mijn E mail.
IK BEN BENIEUWD OF D.E. MIJN WACHTWOORD MAG VRAGEN, SIMPEL OM DE UITSLAG VAN EEN LOTRIJ AAN MIJ DOOR TE KUNNEN GEVEN.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] senseo gratis koffiepads
Re: senseo gratis koffiepads
Beste Wim, ik kan me goed voorstellen wat u bedoeld. Normaliter is dat ook een hele verstandige reactie.
Echter voor deze kunt u een wachtwoord aanmaken wat dan alleen geldt voor deze actie of deze site.
Het vragen van wachtwoord is voor de site dan alleen ter herkenning en geeft verder geen toegang tot zaken in uw computer.
Ja, ze mogen dus het wachtwoord wat u speciaal voor deze actie op de site van hun aan u vragen om u in te kunnen loggen anders zouden namelijk ook anderen onder uw naam er met uw code vandoor kunnen gaan en eventueel met de gewonnen prijs.
Mo
Echter voor deze kunt u een wachtwoord aanmaken wat dan alleen geldt voor deze actie of deze site.
Het vragen van wachtwoord is voor de site dan alleen ter herkenning en geeft verder geen toegang tot zaken in uw computer.
Ja, ze mogen dus het wachtwoord wat u speciaal voor deze actie op de site van hun aan u vragen om u in te kunnen loggen anders zouden namelijk ook anderen onder uw naam er met uw code vandoor kunnen gaan en eventueel met de gewonnen prijs.
Mo
-
Gast
Wat een g e z e i k zeg. Er zijn zoveel Internetsites waar je zodra je je gegevens invoert je even een wachtwoord moet bedenken, als iedereen daarover gaat zeuren dan staat het forum binnenkort vol met miljoenen klachten hierover.
Type gewoon Pietjepuk60 als wachtwoord of zo, en daarna vergeet je dat wachtwoord voor de rest van je leven.
Type gewoon Pietjepuk60 als wachtwoord of zo, en daarna vergeet je dat wachtwoord voor de rest van je leven.
-
entertainer
Dit is typisch weer domheid van de bovenste plank ! een grove aantasting van persoonlijke vrijheid simpel omdat er om een wachtwoord met e-mail gevraagd wordt. Wanneer je je abonneert via krantensites wordt dit ook gevraagd, klaag je daar ook over soms.Ik vind dit een grove aantasting van mijn persoonlijke vrijheid omdat het wachtwoord een essentieel deel uitmaakt van mijn E mail
Om nog maar te zwijgen van al die mobiele telefoongesprekjes. Wat mensen daar al niet zeggen over hun persoonlijke vrijheid.