Hoi,
Mijn vrouw had in een aanbieding wat flessen Silan wasverzachter gekocht. En ze had er nog een paar thuis staan.
Van de week wou ze een nieuwe fles aanbreken maar deze was helemaal dik en stroperig geworden. De andere flessen hadden dit ook, totaal 8 flessen.
Wij hebben gemaild met Henkel en het verhaal uitgelegd en we kregen te horen dat de flessen te koud stonden of te oud waren. We hadden de produktienummer teruggemaild en we kregen als antwoord dat de flessen te oud waren en dat we 1 fles als compensatie krijgen.
Ik heb de volgende dag gebeld en ze verteld dat er GEEN houdbaarheidsdatum op de flessen vermeldt staan dus dat een compleet onzin antwoord is en ik zou terug gebeld worden. En ik heb dus niks meer gehoord van Henkel.
Ik vind dit dus totaal geen service van Henkel ons afschepen met geen antwoord meer en maar 1 fles als compensatie.
Dus wij gaan nu maar over op een ander merk dan Silan
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Silan wasverzachter
-
gravedigger
Re: Silan wasverzachter
Maar sla dan weer geen voorraad voor jaren in, want met andere merken heb je hetzelfde probleem 
Als je ze te lang laat staan worden ze inderdaad dik...
Gewoon een beetje water bij doen en schudden.. Probleem opgelost!
Gewoon een beetje water bij doen en schudden.. Probleem opgelost!
Wanneer wasverzachter dik wordt doe je er inderdaad wat warm water bij,
en het probleem is uit de wereld,
Zelf ook wel eens dit probleem gehad, even goed schudden voor gebruik wil ook goed helpen,
Het is net wat Shareena schrijft, even verdunnen en anders heeft u geconcentreerde wasverzachter, dus een lagere dosering aanhouden,
De was ruikt zo wie zo lekker fris, dus een echt probleem is het niet, het was tenslotte een aanbieding voor een licht prijsje,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
en het probleem is uit de wereld,
Zelf ook wel eens dit probleem gehad, even goed schudden voor gebruik wil ook goed helpen,
Het is net wat Shareena schrijft, even verdunnen en anders heeft u geconcentreerde wasverzachter, dus een lagere dosering aanhouden,
De was ruikt zo wie zo lekker fris, dus een echt probleem is het niet, het was tenslotte een aanbieding voor een licht prijsje,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.