Dit boek is in Nederland te koop, bij bol.com Er worden recepten gegeven voor een aantal gifgassen, waaronder zich een aantal van de bekendere zenuwgassen zoals Sarin bevinden. Aum Shinrinkyo schijnt het gebruikt te hebben om het sarin te bereiden dat in de metro van Tokyo verspreid werd.
Ik vind het bevreemdend dat een boek als Mein Kampf verboden is terwijl recepten voor zenuwgassen vrij verhandelbaar zijn. Ook heeft Fester boeken geschreven over explosieven die ook vrij verhandelbaar zijn.
Ik ben wel beneiwud en denk erover om een exemplaar te kopen. Niet uit terroristische neigingen maar uit belangstelling (ik heb weinig zin het leven te verliezen door een of ander experiment). Ik ben benieuwd wat de meningen zijn over o.a. de haalbaarheid, bereidbaarheid en acceptabelheid van dergelijke recpten is. M.n. chemici worden uitgenodigd te reageren.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Silent Death van Uncle Fester
-
Bor Komorovski
-
jiping
Re: Silent Death van Uncle Fester
Volgens mij mag je gewoon alles in een boek zetten wat je wilt.
In bijv. Pihkal ( ook verkrijgbaar bij bol.com) staat hoe je alle soorten drugs als bijv. xtc moet produceren en gebruiken.
Is ook niet verboden,
alle grondstoffen kun je gewoon via internet bestellen, geen probleem.
In bijv. Pihkal ( ook verkrijgbaar bij bol.com) staat hoe je alle soorten drugs als bijv. xtc moet produceren en gebruiken.
Is ook niet verboden,
alle grondstoffen kun je gewoon via internet bestellen, geen probleem.