LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slanker makende pantyhose

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
m. Vinkenstein

slanker makende pantyhose

Ongelezen bericht door m. Vinkenstein »

:( Het pantybroekje dat je slanker maakt. Ik denk er over om er een aan te schaffen.
:wink: Wie heeft al ervaring?
Doen? :P
NIet doen? :oops:

Gast

Re: slanker makende pantyhose

Ongelezen bericht door Gast »

gewoon naar een goede ondermodezaak gaan, daar hebben ze ook broekjes die optisch slanker maken
het is allemaal alleen maar schijn
en bij een ondermode zaak kun je passen om te kijken of het resultaat bevalt en het kost veel minder

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Waarschijnlijk zitten die dingen zo strak dat je vetrolletjes naar binnen worden gedrukt Lijkt me niet bevorderlijk voor je ademhaling.

geen

Ongelezen bericht door geen »

Niet doen, Je houdt jezelf alleen maar voor de gek als je het draagt lijk je MISSCHIEN slanker, maar ben je dat dan ook? En wat als je hem uit trekt?
En wat als je dan weer voor de spiegel staat?

Volgens mij is dat alleen maar extra frustrerend.

Groetjes en succes

ONDERBROEK SMURF

Ongelezen bericht door ONDERBROEK SMURF »

Het pantybroekje dat je slanker maakt
Heb je die reclames wel eens goed bekeken?????
Ze laten broekjes zien waar de getoonde dames normaal nog niet met 1 been in kunnen. En dan passen ze plotseling wel in zo'n broekje????
No way....................

Lady Roadrunner

Ongelezen bericht door Lady Roadrunner »

Ik zou zo'n broekje nóóit aanschaffen!

De eerste reden is dat dit soort reclames nóóit waarmaken wat ze beloven. Of het nu om broekjes, alslankprodukten of iets anders gaat, maakt niet uit. Als het zó makkelijk zou zijn om slanker te zijn of te worden was het al véél eerder uitgevonden. De enige manier is nog steeds, véél bewegen, gezond eten en er een gezonde levensstijl op na houden waarbij af en toe jezelf verwennen best mag.

Een andere reden is dat ik zo'n broek nooit zou kopen is, dat ík het een flinke afgang zou vinden als je met je vriend, of man, lekker uit bent geweest en het komt tot een romantisch samenzijn. :wink:
Zie je het al vóór je? Allebei in een héérlijke mood en dan komt ie zo'n enórme broek tegen! :oops: Als ik een man zou zijn... Wég romantiek.

Mijn advies; Niet doen! Weggegooid geld!

Groetjes.
Lady Roadrunner

Gast

Als je je met maatje meer in die broekjes durft te wurmen, dan zie je er echt niet meer uit. Pure oplichteruij en t helpt al helemaala niet, t vet dijt ergens anders wel weer uit. Te veel vet valt niet te verbergen.

strakkie

Ongelezen bericht door strakkie »

In de middeleeuwen deden ze toch ook zoiets.
Al die lijfjes afbinden.
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik neem aan dat je zo'n broek aan wilt doen wanneer je iets moois aan wilt, gezellige avond, en dat dan niet aftekent.
Nou, zit je daar mooi te wezen in je akelig strakke broek, lekkere toastjes ed gaan aan je voorbij, want je broek zit veel te strak, je kan niet eten, krijgt maagpijn.........
Maar dan val je wel af! :lol:

anek

Ongelezen bericht door anek »

hallo
nou ik heb het broekje wel af en toe aan hoor,de kleding zit mooier maar je moet alleen niet een dure kopen.
en dat gelul over romantiek,het gaat er om dat jij je prettiger voelt!!en strak valt wel mee
wil

twiggy

Ongelezen bericht door twiggy »

niet kopen, het zijn vreselijke dingen, ze zitten gewoon verschrikkelijk

<charlotte>

Ongelezen bericht door <charlotte> »

*zucht*

Waarom geven alle mensen overal op dit forum ongezouten hun mening zonder hetgene waar het om gaat ooit gebruikt te hebben. Er wordt toch gevraagd om mensen met ervaring?? en niet mensen die het denken beter te weten....

En btegen m. vinkenstein, sorry ik moest het even kwijt. Maar ik heb geen flauw idee of het werkt. IK zou zeggen probeer een keer een goedkope bij de hema ofzo..

ONDERBROEK SMURF

Ongelezen bericht door ONDERBROEK SMURF »

Waarom geven alle mensen overal op dit forum ongezouten hun mening zonder hetgene waar het om gaat ooit gebruikt te hebben.
Dat is nu het risico als je hier een topic opent.

Gast

Ja, ja. Ik vindt het geen interessant topic. Zijn er mensen die ook eens een interessant topic kunnen openen ?

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

wat een humor: slank makende broekjes!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

daar trap je toch alleen in als je blonT bent!!!!!!!!
waar gaat je overtollige 25 kilo vet zitten? laat je die thuis als je naar buiten gaat?
wordt het ineens onzichtbaar?

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

MIjn vriendin heeft zo'n broekje, het is geen gezicht en ze voelt zich er afschuwelijk in. Het vet moet toch ergens heen en t zit zo krap dat ze het er benauwd van kreeg. Als je echt figuurcorrectie ondergoed wilt hebben moet je toch nar de betere lingerie/dameskledingzaak.

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

zag ze in de folder van het kruidvat
weet niet meer hoe duur maar staat wel op de website

Gesloten