Slechte service baby en tiener
Slechte service baby en tiener
Via Wehkamp hebben wij een bed van baby&tiener gekocht. Na het bed in elkaar gezet te hebben bleken de schroeven voor de latjes waar de lattenbodem op komt veel te dun en te klein voor de gaten die er in de fabriek ingemaakt zijn. Als we dit niet hadden gezien was onze dochter na 2 keer omdraaien zo met lattenbodem en al naar beneden gevallen. Daarnaast zitten er in het bed aan de voorzijde en zijkanten totaal 33 zichtbare schroefgaten! Dit ziet er echt niet uit!! Op de site van baby&tiener.nl en op de website is bij dit bed niet 1 schroefgat zichtbaar! Wehkamp vindt dat ze met een goede oplossing moeten komen aangezien de foto’s van ons bed en die op de site totaal niet met elkaar overeenkomen. Baby&tiener geven aan een bed dat in elkaar gezet is niet terug te nemen en dat hij in hun showroom ook met de schroefgaten staat. Ik koop online een bed en dan verwacht ik dat de gepresenteerde fotos overeenkomen met het werkelijke bed. Als de foto er zo op stond met de schroefgaten hadden wij dit bed nooit gekocht!!!
Ben hier inmiddels al 2 weken mee bezig en hun enige antwoord blijft we leveren normaal geen afdekdopjes i.v.m. verstikking gevaar maar we zullen deze nu leveren (lekker handig met een kind van 2 jaar in huis. De schroeven die we zelf gebruikt hebben voor de lattenbodem die willen ze vergoeden. Hier zijn wij absoluut niet mee akkoord!!! Dit is geen juiste afhandeling van een klacht!
Als je op hun Facebook pagina kijkt bij de reviews staan daar alleen maar klachten over dat klachten niet opgepakt worden, slechte communicatie en totaal geen oplossingen. Ik koop nooit weer iets bij dit bedrijf en geef iedereen om mij heen het advies dit ook niet te doen!
Ben hier inmiddels al 2 weken mee bezig en hun enige antwoord blijft we leveren normaal geen afdekdopjes i.v.m. verstikking gevaar maar we zullen deze nu leveren (lekker handig met een kind van 2 jaar in huis. De schroeven die we zelf gebruikt hebben voor de lattenbodem die willen ze vergoeden. Hier zijn wij absoluut niet mee akkoord!!! Dit is geen juiste afhandeling van een klacht!
Als je op hun Facebook pagina kijkt bij de reviews staan daar alleen maar klachten over dat klachten niet opgepakt worden, slechte communicatie en totaal geen oplossingen. Ik koop nooit weer iets bij dit bedrijf en geef iedereen om mij heen het advies dit ook niet te doen!
Re: Slechte service baby en tiener
Wehkamp is aangesloten bij Thuiswinkel waarborg. Ik zou hier eens even contact mee opnemen.
https://www.thuiswinkel.org/leden/wehka ... ertificaat
Ik heb hier, met een zelfde soort klacht, meer bereikt dan met de webshop zelf.
https://www.thuiswinkel.org/leden/wehka ... ertificaat
Ik heb hier, met een zelfde soort klacht, meer bereikt dan met de webshop zelf.
Re: Slechte service baby en tiener
Dat advies was op Facebook ook al te lezen, maar toch wat besteld.....Leonie-w schreef: ↑15 mar 2023 11:16Als je op hun Facebook pagina kijkt bij de reviews staan daar alleen maar klachten over dat klachten niet opgepakt worden, slechte communicatie en totaal geen oplossingen. Ik koop nooit weer iets bij dit bedrijf en geef iedereen om mij heen het advies dit ook niet te doen!
Re: Slechte service baby en tiener
Nu ik een negatieve ervaring heb zie ik dat helaas nu pas. Anders had ik daar natuurlijk nooit besteld.
-
- Berichten: 5305
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Slechte service baby en tiener
U hebt gekocht bij Wehkamp. Zij zijn uw contactpersoon. U heeft helemaal niets met hun leverancier te doen. Wehkamp moet de service verlenen.
Re: Slechte service baby en tiener
Heb laatst een kast gekocht online zelf in elkaar gezet en had in de deur lelijke voor geboorde gaten, geen gezicht.
Dit stond niet op de foto ‘s.
Het was avonds na 23.00 uur dus kon het bedrijf niet meer bereiken.
Maar met een drankje op de bank, toch nog een keer de gebruiksaanwijzing goed gelezen, en wat bleek, deuren door mij verkeerd om gemonteerd

Moraal van dit verhaal, heeft u dit wel gedaan?
Dit stond niet op de foto ‘s.
Het was avonds na 23.00 uur dus kon het bedrijf niet meer bereiken.
Maar met een drankje op de bank, toch nog een keer de gebruiksaanwijzing goed gelezen, en wat bleek, deuren door mij verkeerd om gemonteerd
Moraal van dit verhaal, heeft u dit wel gedaan?
Laatst gewijzigd door Nevyn op 15 mar 2023 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
anne-jo
vindt dit leuk
Nevyn
vindt dit leuk
Re: Slechte service baby en tiener
Hahaha ja dit heb ik wel gedaan. De gaten zitten aan beide zijdes helaas. Kon helaas dus echt niet anders dan zo.
Nevyn
vindt dit leuk
Re: Slechte service baby en tiener
Bij een grote webwinkel bestellen, dan verwacht je van zo'n gigant toch een normale afhandeling als er eens iets mis gaat. Overal gaat wel eens wat mis, ook bij Wehkamp. Maar om dan te stellen dat men vanwege een slechte recentie op Facebook daar helemaal niet meer te winkelen, gaat mij wat ver.BL2 schreef: ↑15 mar 2023 12:36Dat advies was op Facebook ook al te lezen, maar toch wat besteld.....Leonie-w schreef: ↑15 mar 2023 11:16Als je op hun Facebook pagina kijkt bij de reviews staan daar alleen maar klachten over dat klachten niet opgepakt worden, slechte communicatie en totaal geen oplossingen. Ik koop nooit weer iets bij dit bedrijf en geef iedereen om mij heen het advies dit ook niet te doen!
Dit soort reacties lijken mij meer om TS in diskrediet te brengen, zoals hier wel vaker gebeurt. Beter is het TS van eerlijk advies te voorzien hoe dit probleem met Wehkamp op een nette manier op te lossen. Gelukkig zijn die adviezen hier ook gegeven.
Re: Slechte service baby en tiener
Maar dat advies kwam van de Ts zelf.
BL2
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5305
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Slechte service baby en tiener
Van Bol wist ik het, voor Wehkamp is dat nieuw voor mij. Nou koop ik nooit bij Wehkamp. Dan ligt hetr er dus echt aan of Wehkamp als verkoper of als bemiddelaar optreed.
Re: Slechte service baby en tiener
Ik zie het merk wat TS noemt, helemaal niet bij Wehkamp.
Wel 1 soort baby tiener bed van het merk Cabino, een kinderbedje wat je later uit kunt schuiven naar een tienerbed.
Misschien kan TS nog e.e.a. toelichten?
Wel 1 soort baby tiener bed van het merk Cabino, een kinderbedje wat je later uit kunt schuiven naar een tienerbed.
Misschien kan TS nog e.e.a. toelichten?
Re: Slechte service baby en tiener
Bij Wehkamp kun je alles retourneren naar Wehkamp zelf, heb daar nog nooit iets anders meegemaakt.
Ergens klopt er iets niet in dit verhaal.
Re: Slechte service baby en tiener
Wehkamp heeft zeker direct delivery partners waarbij retouren rechtstreeks naar de fabrikant/leverancier gaan: https://support.channelengine.com/hc/en ... lace-guide
-
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00
Re: Slechte service baby en tiener
Wat mij verbaast is dat u het bed in elkaar gezet heeft, ook al zag u dat er 33 gaten zaten die er niet horen. Of is bij aflevering het vorige bed van uw dochter meegenomen door de bezorger?
Dat zou m.i. trouwens geen reden mogen zijn om terugname te weigeren, maar inmiddels is het ook gebruikt ...... dus niet meer terug te geven?
Dat zou m.i. trouwens geen reden mogen zijn om terugname te weigeren, maar inmiddels is het ook gebruikt ...... dus niet meer terug te geven?
Re: Slechte service baby en tiener
Wie zegt dat dat bij de start van het monteren al duidelijk was? Het is ook niet relevant: er is een product geleverd wat niet overeenkomst met het getoonde.HandigeHarrie schreef: ↑16 mar 2023 12:18Wat mij verbaast is dat u het bed in elkaar gezet heeft, ook al zag u dat er 33 gaten zaten die er niet horen.
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00
Re: Slechte service baby en tiener
Dat het niet relevant is m.b.t. recht op teruggave schreef ik ook al. Maar als het gebruikt is ?Moneyman schreef: ↑16 mar 2023 13:51Wie zegt dat dat bij de start van het monteren al duidelijk was? Het is ook niet relevant: er is een product geleverd wat niet overeenkomst met het getoonde.HandigeHarrie schreef: ↑16 mar 2023 12:18Wat mij verbaast is dat u het bed in elkaar gezet heeft, ook al zag u dat er 33 gaten zaten die er niet horen.
-
- Berichten: 5305
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Slechte service baby en tiener
Toch heeft Harrie wel een punt.
Ik bouw met enige regrlmaat meubels uit Smoland op. Ik controleer altijd eerst of alles er bij zit en dat ook de juiste balken etc met de gaten op de juiste plaats erbij zitten. Bij de zweedse meubels was het altijd nog goed maar heb ook wel eens meubels van andere spaanderplaatwinkels in elkaar gezet die niet volledig waren geleverd of de gaten niet klopten.
Ik bouw met enige regrlmaat meubels uit Smoland op. Ik controleer altijd eerst of alles er bij zit en dat ook de juiste balken etc met de gaten op de juiste plaats erbij zitten. Bij de zweedse meubels was het altijd nog goed maar heb ook wel eens meubels van andere spaanderplaatwinkels in elkaar gezet die niet volledig waren geleverd of de gaten niet klopten.
Re: Slechte service baby en tiener
Geen enkel probleem, want da's hun probleem. Hadden ze maar een niet-nonconform product moeten leveren.HandigeHarrie schreef: ↑16 mar 2023 13:55Dat het niet relevant is m.b.t. recht op teruggave schreef ik ook al. Maar als het gebruikt is ?
-
- Berichten: 12902
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Slechte service baby en tiener
Waarom ga je überhaupt verder met het in elkaar zetten van een bed als je ziet dat het niet kloppend is? Dan zet je de onderdelen aan de kant en ga je de volgende dag bellen met de verkoper en vraag je de juiste nieuwe onderdelen. Zodra die er zijn zet je het bed weer in elkaar. Tenzij je graag klust en graag nutteloos het bed eerst in elkaar zet om daarna weer uit elkaar te halen om het daarna weer in elkaar te zetten.