Goedemiddag,
Is er iemand die ook nare ervaringen heeft met de service van de mediamarkt te Amsterdam arena en telefoonfabriekant HTC ???.
Vreselijke lange wachttijden per telefoon en onbeschoft gedrag van medewerkers daar.
Heb mijn 13 dagen oude telefoon ingeleverd omdat de verf al van het toestel begon af te bladderen, het betrof een HTC Touch HD telefoon die ik heb gekocht voor maar liefts €604,00.
Na enige tijd kreeg ik een brief van de mediamarkt dat de telefoon val/stoot/druk/of klemschade had en dat het niet onder de garantie viel.
Mijn verbazing was groot omdat ik de telefoon alleen voor het loslaten van de verf heen bracht wat ook staat op de inleverbon.
Het voorstel van de mediamarkt is of laten maken voor €206,00 of €60,00 onderzoeks kosten betalen.
Omdat ik er met de mediamarkt niet uit(zelfs het hoofdkantoor in Rotterdam wilde mij klacht niet aanhoren als excuus werd me verteld dat ze het te druk hadden) heb ik HTC europ gebeld en aan de heer Ahmed Ali mijn verhaal gedaan.
In de eerste instantie was deze medewerkers behulpzaam en beloofde mij zo snel mogelijk te helpen.
Ook daar hoorde ik lange tijd niets meer van dus maar weer bellen.
Het tweede telefoontje met de zelfde medewerker leverde ook weer niets op het enigste wat deze man mij kon mededelen was dat hij de klacht zou opsturen naar maarliefst Engeland.
Mijn ergenis werd steeds groter omdat je toch van een bedrijf die in Nederland mobiele telefoons verkoopt mag verwachten dat ze op ze minst een service afdeling hebben in Nederland om snel de klachten te kunnen afhandelen.
Na weer een telefoontje naar HTC kreeg ik een mevrouw aan de lijn genaamd Karin Manie die beloofde om deze week of uiterlijk die maandag van volgende week iets te laten weten.
Maar ook dit kwam HTC weer niet na.
Toen maar weer gebeld met HTC en ik kreeg weer de heer ahmed Ali aan de lijn.
Ook werd ik meteen weer afgescheept met het verhaal meneer ik heb de klacht doorgegeven aan het hoofdkantoor in Engeland en als ik wat hoor neem ik contact met u op.
Het zoveelste afschuifsysteem van HTC europ.
Immidels ben ik de telefoon nu al bijna zeven weken kwijt met nog geen enkel resultaat.
Heb mijn rechtsbijstand maar ingeschakeld in de hoop dat deze meer resultaat boeken.
Voor mij nooit meer een HTC telefoon de service is gewoon zeer bedroefend.
Raad iederéén sterk af een HTC telefoon te kopen.
Hoop dat ik hiermee mensen kan waarschuwen voor deze praktijken van HTC die voor veel geld zeer dure telefoons verkopen (made in Taiwan) die van een belabberde kwaliteit zijn en geen service kennen.
Samengevat koop nooit een HTC mobiele telefoon om grote problemen te voorkomen.
Vriendelijke Groet Marco
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte service HTC Mediamarkt amsterdam arena
Re: slechte service HTC Mediamarkt amsterdam arena
Goedemiddag,
Na weer lang te hebben gewacht een mailbericht ondvangen van HTC europ.
Van de bekende heer Ahmed Ali en u raad het al deze beste man komt nog steeds niet met een oplossing maar heeft wel het lef om nu weer naar de papieren te vragen van de mediamarkt.
Ik zij tegen deze man dat ik alle klachten al uitgebreid heb beschreven in diverse mails.
En of HTC er zeven weken voor nodig heeft om dit nu alsnog te vragen.
Terwijl ik dacht dat ze dat al opgevraagt hadden bij de mediamarkt.
Zijn andwoord hierop was wij hebben niets te maken met de mediamarkt.
Terwijl er toch echt HTC op mijn telefoon staat die bij de mediamarkt gekocht is.
De beste man vertelde dat hij er niets aan kan doen en allen maar een doormailer is naar HTC in Engeland.
Het speet hem erg maar dit is wat hij alleen kan doen.
Heb om er zelf alles aan te doen maar weer de formulieren van de mediamarkt gescand en per mail aan de heer Amed Ali gestuurd.
Opsturen of faxen naar HTC was niet mogelijk.
Kijken hoelang dit nu weer gaat duren.
Het is al met al pas zeven weken terug om het loslaten van de verf te bekijken.
De mediamarkt stuurd allen maar brieven met betalen of afstand doen van de telefoon of €60,00 betalen voor een nu onbruikbare telefoon.
Gelukkig heeft mijn rechtsbijstand het nu over genomen,en wil de koop laten ontbinden.
LAAT DIT EEN WIJZE LES ZIJN VOOR ANDERE POTENTIEELE KOPERS VAN HTC PRODUCTEN EN MEDIAMARKT!!!
Hou u op de hoogte van het vedere verloop in deze zaak.
Vr.Gr.Marco
Na weer lang te hebben gewacht een mailbericht ondvangen van HTC europ.
Van de bekende heer Ahmed Ali en u raad het al deze beste man komt nog steeds niet met een oplossing maar heeft wel het lef om nu weer naar de papieren te vragen van de mediamarkt.
Ik zij tegen deze man dat ik alle klachten al uitgebreid heb beschreven in diverse mails.
En of HTC er zeven weken voor nodig heeft om dit nu alsnog te vragen.
Terwijl ik dacht dat ze dat al opgevraagt hadden bij de mediamarkt.
Zijn andwoord hierop was wij hebben niets te maken met de mediamarkt.
Terwijl er toch echt HTC op mijn telefoon staat die bij de mediamarkt gekocht is.
De beste man vertelde dat hij er niets aan kan doen en allen maar een doormailer is naar HTC in Engeland.
Het speet hem erg maar dit is wat hij alleen kan doen.
Heb om er zelf alles aan te doen maar weer de formulieren van de mediamarkt gescand en per mail aan de heer Amed Ali gestuurd.
Opsturen of faxen naar HTC was niet mogelijk.
Kijken hoelang dit nu weer gaat duren.
Het is al met al pas zeven weken terug om het loslaten van de verf te bekijken.
De mediamarkt stuurd allen maar brieven met betalen of afstand doen van de telefoon of €60,00 betalen voor een nu onbruikbare telefoon.
Gelukkig heeft mijn rechtsbijstand het nu over genomen,en wil de koop laten ontbinden.
LAAT DIT EEN WIJZE LES ZIJN VOOR ANDERE POTENTIEELE KOPERS VAN HTC PRODUCTEN EN MEDIAMARKT!!!
Hou u op de hoogte van het vedere verloop in deze zaak.
Vr.Gr.Marco
Laatst gewijzigd door joon03 op 09 mei 2009 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: slechte service HTC Mediamarkt amsterdam arena
Als je vooraf een duidelijke foto had gemaakt kon je aantonen dat het verf schade was die slecht gespoten was of zonder kunststof primer, waardoor de verf niet goed bleef zitten.
Mijn spiegels van auto hadden het zelfde probleem maar ik maakte een foto.
Dan is te zien dat je een goed werkende inleverde schade vrij op los komende laklaag na.
Zorg altijd voor bewijs van hoe je het apparaat inleverde, maakt niet uit of deze telefoon of grote wasmachine is, want ik kreeg die ook ooit met deuk retour!
Mijn spiegels van auto hadden het zelfde probleem maar ik maakte een foto.
Dan is te zien dat je een goed werkende inleverde schade vrij op los komende laklaag na.
Zorg altijd voor bewijs van hoe je het apparaat inleverde, maakt niet uit of deze telefoon of grote wasmachine is, want ik kreeg die ook ooit met deuk retour!
Re: slechte service HTC Mediamarkt amsterdam arena
Goedemiddag,
Ik heb een bewijsbon van de mediamarkt waar duidelijk op vermeld staat dat alleen de verf van het toestel los laat.
Heb deze bon doorgemailt naar HTC europe.
Als bewijs van de klacht heb ik een klacht omschrijving gekregen van de mediamarkt medewerker met zijn naam er op.
Vr.Gr.Marco
Ik heb een bewijsbon van de mediamarkt waar duidelijk op vermeld staat dat alleen de verf van het toestel los laat.
Heb deze bon doorgemailt naar HTC europe.
Als bewijs van de klacht heb ik een klacht omschrijving gekregen van de mediamarkt medewerker met zijn naam er op.
Vr.Gr.Marco
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: slechte service HTC Mediamarkt amsterdam arena
Als je op 6 mei een topic hierover aanmaakt, hoef je er niet op 9 mei nog een aan te maken hoor Marco.
Een topic is duidelijk genoeg.
Een topic is duidelijk genoeg.
Re: slechte service HTC Mediamarkt amsterdam arena
En hoe is het verder gegaan?