| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] stofuiger Henry nvr 200
-
Bro
stofuiger Henry nvr 200
Uit de laatse test van de consumentenbond blijkt volgens hun dat de henry [nvr 200] de slechtste stofzuiger is uit de testresultaten , zelf heb ik vele jaren plezier van deze stofzuiger en naar mijn oordeel klopt de test dan ook niet , en twijfel ik nu over de testrapporten van de consumentenbond
-
Bro
Re: stofuiger Henry nvr 200
Wij hebben in de loop der jaren al heel wat stofzuigers van verschilende merken oa miele/hollandelektro/elektrolux in ons huishouden gehad dus wel degelijk zijn wij andere stofzuigers gewend
-
Gast
Dit begrijp ik niet wij zijn al 20jaar in het bezit van een numatic stofzuiger en ik zal u verzekeren dat de volgende weer een numatic zal zijn. Nog nooit hebben wij een stofzuiger zo lang in ons huishouden zo intensief gebruikt als deze
vrgr Mark
vrgr Mark
-
gastie
@Bro: misschien eens een andere proberen. Zul je merken hoe het is om in een echt schoon huis te wonen 
-
ex megapool werknemer
Als wij de henry in ons pakket haden gehad?
De henry nvr 200 is één van de beste en betrouwbaarste stofzuigers die er op dit moment te koop is .
Alle begrip voor bro zijn reactie.
De henry nvr 200 is één van de beste en betrouwbaarste stofzuigers die er op dit moment te koop is .
Alle begrip voor bro zijn reactie.
-
Gast
Toevallig las ik vandaag het elektro retail magazine en daarin komt de consumentenbond er ook niet zonder kleerscheuren vanaf.
-
urquattro
Professionele schoonmaak bedrijven gebruiken ook dikwijls de Henry. Dit doen zij niet voor niets lijkt me. Ik heb me ook verbaasd over de testresultaten van deze test. De Henry is gewoon een uitstekende stofzuiger.
-
boekstertje
Met grote verbazing heb ik kennisgenomen van de testresultaten tav de stofzuigertest van de consumentenbond. Vooral de prestatie van de Numaticis niet juist gewaardeerd. Na vele jaren meerdere stofzuigers te hebben gebruikt, bevalt de Henry mij tot noch toe met grote afstand het beste.
In mijn kenniskring hebben ze dezelfde positieve ervaring. Ofwel, hoeveel waarde moeten wij nog hechten aan de testen van de consumentenbond? Dit is een open vraag naar de consumentenbond, graag antwoord aub!
In mijn kenniskring hebben ze dezelfde positieve ervaring. Ofwel, hoeveel waarde moeten wij nog hechten aan de testen van de consumentenbond? Dit is een open vraag naar de consumentenbond, graag antwoord aub!
-
Gast
Naar dat antwoord ben ik ook wel benieuwd. De beschrijving van de Dyson stofzuiger komt totaal niet overeen met mijn ervaring. Het is de beste stofzuiger die ik ooit gehad heb.
-
Gast
Ook wij hebben allerlei andere stofzuigers gehad maar de Henry bevalt stukken beter. Vooral met drie katten die regelmatig verharen!