| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tandpasta van de Hema
-
Peter 2
Tandpasta van de Hema
Ik gebruik al jaren de Everclean tandpasta van de Hema. Nu hebben ze onlangs de constructie van de tubes veranderd: het dopje moet je nu dichtdraaien tot het vastklikt. Dit gaat echter vrij zwaar, en het gevolg is dat doordat je iedere keer vrij veel kracht moet gebruiken, de tube op den duur in de lengterichting inscheurt, wat natuurlijk een grote kliederboel geeft, en uiteindelijk moet je een halfvolle, half ingedroogde tube weggooien. Nadat me dit twee keer was overkomen, heb ik de volgende tube steeds heel voorzichtig open en dicht gedaan, waarbij ik de tube alleen aan de bovenrand vasthield. Niettemin begint deze nu ook te scheuren. Heb ik nu toevallig een slechte partij getroffen of zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt?
Re: Tandpasta van de Hema
Ik heb de tandpasta van de Hema gisteren voor het eerst gekocht vanwege de aanbieding, dus ik zal er eens op letten. Voorheen gebruikte ik andere merken en daar heb ik tot op heden geen problemen mee gehad.
-
Nieuwsgierig Aagje
Misschien een hele simpele oplossing.Dit gaat echter vrij zwaar, en het gevolg is dat doordat je iedere keer vrij veel kracht moet gebruiken, de tube op den duur in de lengterichting inscheurt,
Als je nu eens van de onderkant de tube oprolt, dan zorg je ervoor dat je de tandpasta samendrukt tussen het gedeelt dat je oprolt en de dop.
De tube is dan compacter en scheurt minder snel.
Suc6
-
Tosbaga
ongelofelijk waar mensen zich druk om maken en zelfs een discussie over beginnen, koop gewoon een andere tandpasta...
-
Peter 2
Die plastic tubes kun je niet oprollen, in tegenstelling tot de metalen tubes van vroeger.Misschien een hele simpele oplossing.
Als je nu eens van de onderkant de tube oprolt, dan zorg je ervoor dat je de tandpasta samendrukt tussen het gedeelt dat je oprolt en de dop.
De tube is dan compacter en scheurt minder snel.
-
Peter 2
En dan heb je altijd weer van die lui die kennelijk niets beters te doen hebben dan te gaan zeuren over de vraag of een onderwerp wel belangrijk genoeg is. Waar mensen zich al niet druk over maken...ongelofelijk waar mensen zich druk om maken en zelfs een discussie over beginnen, koop gewoon een andere tandpasta...