LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tel Sell licht de prijs op!
-
Tel Sell licht de prijs op!
Ikzat ff op de tel sell site te kijken en zag de Breeze Digicam voor 60 euro met als aktie 2voor de prijs van 1, Ik ook maar even op de UK site kijken van Tell sell . wat zie ik daar?? 13 pond vood de Breeze Digicam. dat is 19 euro hier. Oftwel , Wij kopen het voor 60 euro en hun voor 20 euro , en Tel Sell komt oorspronkelijk uit Nederland... Stel we krijgen er dan een gratis betalen we nog de prijs van eentje teveel..........!!!
Re: Tel Sell licht de prijs op!
Tel sell is per definitie oplichting en rotzooi, je zou er zoiezo nooit iets moeten kopen. Als je een paar maanden wacht ligt het zelfde spul bij de Blokker of de Zeeman voor een fractie van de prijs.
ja lol
ik was in Italie tv kijken en hop reclame van Tell Sell, zie ik dezelfde recalme, soort banden die je om je heen moet doen, die trillen en val je af, in NL 399 euro en Italie 199 euro
ik was in Italie tv kijken en hop reclame van Tell Sell, zie ik dezelfde recalme, soort banden die je om je heen moet doen, die trillen en val je af, in NL 399 euro en Italie 199 euro

-
Die tekst ken ik, maar het klopt inderdaad.Tel sell is per definitie oplichting en rotzooi, je zou er zoiezo nooit iets moeten kopen. Als je een paar maanden wacht ligt het zelfde spul bij de Blokker of de Zeeman voor een fractie van de prijs.
Een voorbeeld: die wonderplumeau-set (59 euro exclusief verzendkosten).
Je had ze bij Blokker voor minder dan de prijs van het verzenden. Je betaalde dus ijskoud 60 euro teveel.