LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TPG laat pakket verdwijnen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Lawaaiguy

TPG laat pakket verdwijnen

Ongelezen bericht door Lawaaiguy »

TPG post heeft op 19-11-04 een pakket aangeboden. Aangezien ik niet thuis was, is er een afhaalbericht achtergelaten. Op 21-11-04 ben ik naar het postkantoor gegaan om het pakket af te halen. Helaas was er geen pakket aanwezig. Op mijn verzoek zijn ze een 'onderzoek' gestart. Resultaat: negatief.

"Recentelijk heeft u bij mij navraag gedaan naar een bij u op 19 november aangeboden zending. Helaas moet ik u melden dat het onderzoek geen positief resultaat heeft opgeleverd. Het is echter goed mogelijk dat de zending retour afzender is gezonden. Indien de afzender bekend is wil ik u adviseren contact op te nemen met de afzender. Deze kan, indien nodig, een navraag opstarten"

Het is dus mogelijk dat het pakket retour afzender is gezonden. Ik heb de Amerikaanse afzender over het probleem ingelicht. Stap 1: wachten op de retour van het pakket.

Ruim een maand later, 22-12-04, licht de verkoper mij per email in: er is nog steeds geen pakket aangekomen.

Stap 2: de verkoper moet een navraag opstarten bij de Amerikaanse post. Op het postkantoor wordt de verkoper verteld dat dit zinloos is.

op 23-12-04 heb ik TPG post gebeld en het verhaal uitgelegd. TPG benadrukt dat IK het zelf met de AMERIKAANSE verkoper moet regelen: "zolang het pakket niet bij u aankomt, is de verzender er voor verantwoordelijk".

Het pakket is aan TPG post aangeboden. Zij hebben het aangenomen. Is het nu zo dat zij geen verantwoordelijkheid over het pakket hebben.

De verkoper heeft het geld ontvangen en het pakket verstuurd. De verkoper is klaar met mij. TPG weigert medewerking. (Zijn zij niet verzekerd hiertegen?) Ik sta met rug tegen de muur. Mijn geld is weg.

M. Adriaens

inxsnl

Re: TPG laat pakket verdwijnen

Ongelezen bericht door inxsnl »

Gechte lezer

Was het pakket verzkerd verzoden

Lawaaiguy

Het pakket is niet verzekerd. Je gaat toch me niet vertellen dat TPG daarmee hun verantwoordelijkheid kan wegwuiven. Ze hebben het pakket ooit in hun bezit gehad. Het is aangeboden geweest. Zij hebben het kwijtgemaakt.

EX-Tpg

Ongelezen bericht door EX-Tpg »

Ja helaas is het zo .
Omdat er een barcode op zit (of zat) , is er nog wel een onderzoek naar gedaan maar ze zijn niet verplicht om u te vergoeden .
Er lopen er een hoop dieven rond in de wereld .Ook bij TPG iedereen word zomaar aangenomen.

Lawaaiguy

Ex-TPG, ik kan er met mijn verstand niet bij. Kun je me uitleggen waarom TPG niets hoeft te vergoeden?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

omdat het tpg is.

Lawaaiguy

Reakties op dit forum graag plaatsen onder forum met dezelfde naam. (Dit forum bestaat 2x. Excuses hiervoor.)

Typ als zoekterm 'TPG' onder de optie 'zoeken'.

Gesloten