LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uggs laarzen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
miran100
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 jun 2007 21:38

uggs laarzen

Ongelezen bericht door miran100 »

weer helemaal hot de uggs!marktplaats staat er vol van,maar waar komen de echte uggs nou vandaan??australie,china,nieuw zealand,wie het weet mag het zeggen,de een zegt dat je alleen bij de echte een boekje krijgt,de ander zegt als je een boekje krijgt zijn het neppers,ik weet het niet meer.wie kan mij de waarheid vertellen?
alvast bedankt. :shock:

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: uggs laarzen

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ik zal je uit de droom helpen: Australie, Nieuw Zeeland niets is minder waar. Uggs komen namelijk van Mars. Want alleen buitenaardse wezens kunnen zoiets lelijks ontwerpen.

Ze zijn ook hopeloos uit de mode, trouwens. Dus bespaar je de moeite.

miran100
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 jun 2007 21:38

Re: uggs laarzen

Ongelezen bericht door miran100 »

je loopt behoorlijk achter,uggs zijn weer helemaal hot,en geef voortaan een normaal antwoord want dit slaat nergens op. :twisted:

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: uggs laarzen

Ongelezen bericht door eeliane »

jaja miran ik zou ook wel eens willen weten aar je ze nog kan kopen of waar je ze goedkoper kan kopen want zeg nou zelf 300 euro voor een paar van die laarzen vind ik nou ook weer veel te veel...
Albert Nolten die verkoopt de echte...

mojito
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jan 2009 15:34

Re: uggs laarzen

Ongelezen bericht door mojito »

hoi allemaal

ik heb inmiddels bij trendylaarzen bij uggs besteld!tot mijn verbaazing staat op hun site dat de lever tijd 17 werkdagen en 3 dagen extra bij komt maar,tot mijn heden heb ik nog nix van hun ontvangen ze hebebn een probleem met de leveringen ik heb zo vaak via mailtjes geregeerd en als je belt of de lijn is bezet of je krijgt voice mail. wie herkent het laat het mij ff weten al vast bedankt is www.trendylaarzen nou betrouwbaar of niet

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: uggs laarzen

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik zal je uit de droom helpen: Australie, Nieuw Zeeland niets is minder waar. Uggs komen namelijk van Mars.
Haha. Dat vond ik dus wel even oprecht grappig.
Maar ik ben het niet met je eens dat ze zo lelijk zijn. Voor vrouwen dan.

thijswijs
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2013 18:33

Re: uggs laarzen

Ongelezen bericht door thijswijs »

Als ik op deze site lees [commerciële link verwijderd door de Moderator] komen ze officieel uit Australie. De normale uggs worden nu echter gemaakt in china. De special editions komen echter wel uit Australie. En als je goedkope vind en die zijn made in Australie, dan kun je verwachten dat het nepperds zijn.

lewina
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 apr 2013 17:43

Re: uggs laarzen

Ongelezen bericht door lewina »

Wie koopt nu, die rommel.Er zit nog niet voor € 25 materiaal aan.
Waar ze ook vandaan komen het is troep.Dus wat zitten jullie te zeuren. Koop een fatsoenlijke laarzen!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: uggs laarzen

Ongelezen bericht door GJvdZ »

lewina schreef:Wie koopt nu, die rommel.Er zit nog niet voor € 25 materiaal aan.
Waar ze ook vandaan komen het is troep.Dus wat zitten jullie te zeuren. Koop een fatsoenlijke laarzen!
Als er voor 25 euro materiaal in zit dan klopt de normale prijs heel aardig. Hoeveel materiaalkosten denk je dat er bijvoorbeeld in een paar Van Bommels zit?

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: uggs laarzen

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

GJvdZ schreef:
lewina schreef:Wie koopt nu, die rommel.Er zit nog niet voor € 25 materiaal aan.
Waar ze ook vandaan komen het is troep.Dus wat zitten jullie te zeuren. Koop een fatsoenlijke laarzen!
Als er voor 25 euro materiaal in zit dan klopt de normale prijs heel aardig. Hoeveel materiaalkosten denk je dat er bijvoorbeeld in een paar Van Bommels zit?
Ik blijf het veel geld vinden voor sloffen :lol:

Gesloten