Uitvaartkist van karton
Uitvaartkist van karton
Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met een uitvaartkist van karton. Ik zag dat dit tegenwoordig ook mogelijk is. Zelf lijkt het me wel een mooie duurzamere manier om een kist te kopen. Ik lees ook dat het door de meeste crematoria en begraafplaatsen geaccepteerd wordt. Is de kist stevig genoeg?
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met een uitvaartkist van karton. Ik zag dat dit tegenwoordig ook mogelijk is. Zelf lijkt het me wel een mooie duurzamere manier om een kist te kopen. Ik lees ook dat het door de meeste crematoria en begraafplaatsen geaccepteerd wordt. Is de kist stevig genoeg?
Laatst gewijzigd door Evertz op 09 nov 2023 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Uitvaartkist van karton
Je kunt het antwoord in je eigen link vinden...
Overigens is de OP al gemeld zie ik, lijkt me in ieder geval spam te zijn.
-
@NeoDutchio, dit is gewoon een spampost van TS. Een post die gelukkig al gemeld is.
hercu1965
vindt dit leuk
Ik heb het gemeld. In 3 van zijn 4 berichten wordt een commerciële link geplaatst.witte angora schreef: ↑09 nov 2023 10:13Je kunt het antwoord in je eigen link vinden...
witte angora
, Erthanax
, kuklos
en AppieUitDelft
vinden dit leuk
Persoonlijk heb ik nog geen ervaring met een kist van karton, ook niet met kisten van andere materialen. Ik hoop die ervaring ook nog enige tijd te kunnen uitstellen.
Steek uw licht eens op bij de echte ervaringsdeskundigen, de uitvaartondernemers.
Steek uw licht eens op bij de echte ervaringsdeskundigen, de uitvaartondernemers.
-
Ah, TS heeft de link even gauw verwijderd. In ieder geval is het antwoord al gegeven.
BL2
vindt dit leuk
Hij heeft misschien een bijbaantje bij een of andere linkboer? Of punnikt hij zelf brakke commerciële websites in elkaar? Ik stel alleen maar vragen, natuurlijk.
Nog een vraag: Wat is er zo duurzaam aan karton? De papierindustrie gebruikt enorm veel water en energie. Een paar planken zagen van snelgroeiend populierenhout is misschien wel beter voor het milieu.
Nog een vraag: Wat is er zo duurzaam aan karton? De papierindustrie gebruikt enorm veel water en energie. Een paar planken zagen van snelgroeiend populierenhout is misschien wel beter voor het milieu.
kuklos
vindt dit leuk
-
Je kunt ook kiezen voor een kist van paddestoelen. Natuurlijker kan niet, en ze zijn in een week klaar.
-
Een kist van karton, is dat niet gewoon een doos?
DeZevendeHenk
en BL2
vinden dit leuk
Heel dom om deze spam op radar te zetten , indien serieus vraag het aan het uitvaartbedrijf lijkt me
Nou, deze uitvaartverzorger https://www.ad.nl/buitenland/eigenaars- ... ~a0c56d78/ had een andere invulling van natuurlijk.witte angora schreef: ↑09 nov 2023 11:23Je kunt ook kiezen voor een kist van paddestoelen. Natuurlijker kan niet, en ze zijn in een week klaar.
Bi-zar. Ik dacht eerst "wat een Telegraaf-kop", maar het bleek de lading prima te dekken
scharrelschipper
vindt dit leuk
Waarom reklame voor de Telegraaf ?
Maar het werkt wel, ben gelijk gaan zoeken.....
Maar het werkt wel, ben gelijk gaan zoeken.....
-
Moneyman
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Daar is inderdaad niks duurzaams aan. Drie jaar oude kranten opsparen!
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
Ik ga de eerstvolgende onnodig grote omdoos van de Ikea maar bewaren.
-
J. Deltoer
, Pckrullenbol
, scharrelschipper
en BL2
vinden dit leuk