LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Unilever te groot op 4 euro te vergoeden
Unilever te groot op 4 euro te vergoeden
2 weken geleden kocht ik voor mijn vriendin met haar 3 kinderen een door magnums almound 8 stuks. Kosten 4 euro. Thuis aangekomen bleken de magnums een fabrieksfout te bevatten. De magnums waren uitgeslagen en zagen er vies uit. Ik heb dit netjes gemeld bij unilever en die stuurde mij een brief dat ze hun excuus aanboden en dat ze de desbetreffende afdeling hebben ingelicht. Een vergoeding ho maar. Ik heb opnieuw gebeld en de mevrouw in questie zou mij een link sturen zodat ik finacieel ruim gecompeseerd zou worden. Op de 25 heb ik de mail gehad en zou gecompenseerd worden met 2,50. Opnieuw een teleurstelling. Zo'n groot bedrijf zo moeilijk doen. Ongelofelijk dit wilde ik even met u delen.
Re: Unilever te groot op 4 euro te vergoeden
waarom ben je dan niet gewoon terug gegaan naar de winkel??
Tip: als je compensatie krijgt neem dan een paar taallessen....
wat is dit: een door magnums almound?
magnums waren uitgeslagen
gecompeseerd
in questie
finacieel
gecompeseerd
Komma's en hoofdletters waren ook uitverkocht?
Ongelofelijk dit wilde ik even met u delen....
gecompeseerd
in questie
finacieel
gecompeseerd
Voor 50 eurocent per Magnum vreet je die dingen natuurlijk gewoon op...en niet klagen hoor!kokka schreef:waarom ben je dan niet gewoon terug gegaan naar de winkel??
Feit is gewoon dat chocola wit uitslaat, kun je gewoon opeten. Maar we gaan lekker even klagen, bij de verkeerde....
Grote kans dat het komt door verkeerd bewaren door/in de winkel of door het vervoeren. Dat is eerder iets om mee naar de winkel te gaan.
Onzin, als je DV producten ,te laat, opnieuw invriest, ontstaan er alleen ijskristallen aan de buitenkant van het product. TS heeft het over "uitslaan" en da's gewoon het cacaovet dat je ook ziet als je hagelslag maanden niet gebruikt. Niks mis mee.
Je vergeet nog "Unilever te groot op 4 euro te vergoeden".dhc schreef:Tip: als je compensatie krijgt neem dan een paar taallessen....
gecompeseerd
in questie
finacieel
gecompeseerd
@ Frank D
Hoeveel berichten denk jij dat Unilever iedere dag krijgt van mensen die uit zijn op gratis spullen?
Is er wel een Magnum van 50 cent ?dhc schreef:Voor 50 eurocent per Magnum vreet je die dingen natuurlijk gewoon op...en niet klagen hoor!kokka schreef:waarom ben je dan niet gewoon terug gegaan naar de winkel??
Feit is gewoon dat chocola wit uitslaat, kun je gewoon opeten. Maar we gaan lekker even klagen, bij de verkeerde....
-
Als ze af zijn geprijsd om een of andere reden wel. Eén reden kan inderdaad zijn dat ze uit zijn geslagen. Niks mis mee, ziet er alleen wat minder fraai uit.nevermind schreef:Is er wel een Magnum van 50 cent ?dhc schreef:Voor 50 eurocent per Magnum vreet je die dingen natuurlijk gewoon op...en niet klagen hoor!kokka schreef:waarom ben je dan niet gewoon terug gegaan naar de winkel??
We hebben het trouwens over een doos van 8 stuks. Kan zijn dat ze dan per stuk goedkoper zijn.
ondanks dat ik het een onzin post vind, ben ik wel van mening dat je de kwaliteit hoort te krijgen die je bij een A-merk mag verwachten. als er iets mis is met en product die ik in de winkel koop ga ik er ook mee terug. Het verwerken van de klacht en het terugstorten van die 4 euro zal voor een groot bedrijf als Unilever vele malen duurder zijn als het product ooit gekost heeft.dhc schreef:Voor 50 eurocent per Magnum vreet je die dingen natuurlijk gewoon op...en niet klagen hoor!kokka schreef:waarom ben je dan niet gewoon terug gegaan naar de winkel??
aangezien je het product niet van Unilever hebt gekocht maar van de supermarkt, is deze je eerste aanspreekpunt
kokka schreef:ondanks dat ik het een onzin post vind, ben ik wel van mening dat je de kwaliteit hoort te krijgen die je bij een A-merk mag verwachten. als er iets mis is met en product die ik in de winkel koop ga ik er ook mee terug. Het verwerken van de klacht en het terugstorten van die 4 euro zal voor een groot bedrijf als Unilever vele malen duurder zijn als het product ooit gekost heeft.dhc schreef:Voor 50 eurocent per Magnum vreet je die dingen natuurlijk gewoon op...en niet klagen hoor!kokka schreef:waarom ben je dan niet gewoon terug gegaan naar de winkel??
aangezien je het product niet van Unilever hebt gekocht maar van de supermarkt, is deze je eerste aanspreekpunt
Ik dacht, dat een Magnum snel 2 euro per stuk kost.
Dus bij een prijs van 50 cent kan ik geen 1e keus verwachten.
Dan mag het wel een À-merk zijn, maar voor 8 stuks kan je niet zoveel verwachten.
Dat er mensen zijn, welke van dit soort problemen gretig gebruik maken, om te reclameren.
Een doos met vier stuks kost 2,50 a 3 euro. De totaalkosten van acht stuks zijn zo'n 5 a 6 euro. Vier euro is niet onrealistisch laag, dus mag je kwaliteit verwachten. TS had gewoon met het bonnetje terug moeten gaan naar de winkel dan had ie vast andere gekregen.
Inderdaad ff gegoogeld, zijn de prijzen beduidend lager, dan ik gedacht heb.
Maar blijkbaar voor deze prijs toch een aanbieding geweest.
Misschien was het toch vermeld, dat het artikel niet meer optimaal zoals het moest zijn, was.
Misschien was het toch vermeld, dat het artikel niet meer optimaal zoals het moest zijn, was.
Waarschijnlijk was de brandstof kosten meer dan 4€uro heen/terug naar de winkel
Acht wat om te lachen
Acht wat om te lachen
De brandstofkosten komen voor vergoeding in aanmerking.
Je ziet nu in de winkels, met het nieuwe seizoen in aantocht, inderdaad dat ze de voorraden van vorig jaar kwijt willen.nevermind schreef:Inderdaad ff gegoogeld, zijn de prijzen beduidend lager, dan ik gedacht heb.
Magnum Almond zit in verpakkingen van 4 stuks, de mini variant heeft er 6 per doos. Er bestaan geen verpakkingen van 8 stuks, hebben nevernooit bestaan.
Maakt het topic nog geloofwaardiger....
En we hebben het over ijsjes....boeiuh.
Maakt het topic nog geloofwaardiger....
En we hebben het over ijsjes....boeiuh.
Het is grappig dat je dat zegt want ze zijn nu bij Albert Hein in de aanbieding voor € 2.46dhc schreef:Magnum Almond zit in verpakkingen van 4 stuks, de mini variant heeft er 6 per doos. Er bestaan geen verpakkingen van 8 stuks, hebben nevernooit bestaan.
http://www.supermarktaanbiedingen.com/p ... ak-8-stuks
Oké, punt voor jou....kun je nu lekker slapen....
Maar....het zijn wel mini's.....
Maar....het zijn wel mini's.....