LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Dijk boeken: bestelling te laat

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Mennoboorsma

Van Dijk boeken: bestelling te laat

Ongelezen bericht door Mennoboorsma »

Zou net even boek nabestellen voor mijn zoon bij van dijk boeken. Wat denk je we zijn te laat.wat de best man mij wel wist te vertellen dat 2 week te laat niet erg was maar 1.5 maand wel. Nu mogen we de boeken kopen.
Dus wij worden de dupe omdat van dijk het erg druk had in die periode. Kom op van dijk wees een vent én stuur die boeken op. Jullie hebben ze ook betaald gekregen

Moneyman

Re: Van Dijk boeken: bestelling te laat

Ongelezen bericht door Moneyman »

Mennoboorsma schreef:Zou net even boek nabestellen voor mijn zoon bij van dijk boeken. Wat denk je we zijn te laat.wat de best man mij wel wist te vertellen dat 2 week te laat niet erg was maar 1.5 maand wel. Nu mogen we de boeken kopen.
Dus wij worden de dupe omdat van dijk het erg druk had in die periode. Kom op van dijk wees een vent én stuur die boeken op. Jullie hebben ze ook betaald gekregen
Volgens mij ben je gewoon de dupe van je eigen te late bestelling.

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

De topics over dit bedrijf zullen alleen maar toenemen in negatieve zin.

FTM-onderzoeksjournalisten geven recentelijk aan, dat het hier inmiddels om een monopolist gaat ... dus dáár zit de fout!
Zij kunnen dus doen en/of laten wat ze willen ...

CITAAT: Het betreft een bedrijf dat draait op nederlandse subsidie en in amerikaanse handen is.
Vreemde constructie dus! Er was in het artikel ook sprake van "sprinkhanen".

Wéér een voorbeeld van marktwerking, die niet werkt!

yan

Ongelezen bericht door yan »

Het wordt er niet duidelijk op.

Wie was te laat? U met bestellen, of van Dijk met bezorgen ,,,,

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Mennoboorsma schreef:Zou net even boek nabestellen voor mijn zoon bij van dijk boeken. Wat denk je we zijn te laat.wat de best man mij wel wist te vertellen dat 2 week te laat niet erg was maar 1.5 maand wel. Nu mogen we de boeken kopen.
U besteld een boek 2 maanden te laat en moet deze betalen? Elk boek dat u besteld moet gewoon betaald worden hoor. Of moest u een boek terug sturen en was daar 2 maanden te laat mee? Ook dan moet u betalen, Van Dijk kan nu niets meer met het boek.

yan

Ongelezen bericht door yan »

Bedrijf zelf draait ook helemaal niet op subsidie,
De scholen krijgen subsidie voor het aanbieden van de les-materialen. wat ze daar vervolgens mee doen kan elke school zelf bepalen (zelf de boeken aanschaffen, of via van DIJK of een andere aanbieder inhuren)

16again

Ongelezen bericht door 16again »

yan schreef:Bedrijf zelf draait ook helemaal niet op subsidie,
De scholen krijgen subsidie voor het aanbieden van de les-materialen. wat ze daar vervolgens mee doen kan elke school zelf bepalen (zelf de boeken aanschaffen, of via van DIJK of een andere aanbieder inhuren)
Er is eigenlijk nog maar een aanbieder van boeken (=monopolist) , en het pakket per leerling kost precies het maximale bedrag dat de school per leerling krijgt voor de gratis boeken.
Ook aan het begin van het schooljaar waren er volop problemen met levertijd van de boeken.

Voor 300,- euro kan ik een hoop pdf bestanden op een geheugenstick zetten, het wordt tijd dit papierverslindende tijdperk achter ons te laten

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

Op 7 nov schrijft de vraagsteller: "Zou net even boek NAbestellen voor mijn zoon bij van dijk boeken."
Dus dat boek is niet tegelijk met de rest besteld. Waarom, geen idee. Maar om even één boek in een paar dagen te missen, kan je eenvoudig opvangen door van een klasgenoot voor de levertijd wat kopiën van het ene boek te maken.

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Ik heb naar aanleiding van deze topic een vraag gesteld aan de manager van Klachtenkompas.nl, een onderdeel van de Consumentenbond en hem gewezen op ca. 135 klachten op zijn platform over Van Dijk bestaan. De vraag luidde: "Wanneer er eens nagevraagd gaat worden, waarom er zoveel klachten bestaan en niet tevredenstellend opgelost worden". De vraag is nog te jong om hier nu al een kopie van het antwoord te kunnen posten.

Dat ik met Van Dijk, klachten vanuit de schoolhoek, marktmonopolie en het aantal toenemende topics te gemakkelijk zou omgaan ... (een inmiddels door de moderator vewijderd verwijt van @Momeyman), leg ik daarom gerust naast me neer! Het aantal klachten over het te laat inleveren en hoge boetes, zou systematisch in het systeem ingebouwd kunnen zijn. Zo zijn er steeds meldingen van verzendvertragingen, vakantietijden en steeds weer de niet beantwoorde vragen.
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 10 nov 2017 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Offtopic reacties verwijderd door moderatie.

Gesloten