LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veronica-gids

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Janson
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2006 22:20

Veronica-gids

Ongelezen bericht door Janson »

Probleempje!

Eind vorig jaar bekeek ik al mijn lopende abonnementen eens en besloot de Veronica Magazine op te zeggen. Ik schreef een keurige brief met daarin de vraag of ik een bevestiging kon krijgen. Als je al zo lang als wij lid zijn (ruim 10 jaar), weet je natuurlijk niet meer in welke maand je abonnement gestart is, dus ook niet wanneer het jaar afgelopen is en daarmee je je opzegtermijn nadert.
Naar mijn weten, zou het zo rond eind maart zijn. Eind maart ontving ik nog steeds de Veronica-gids...in april ook, dus besloot ik te bellen en vroeg me af per wanneer het zou stoppen.
De telefoniste vertelde me doodleuk dat er nooit een opzegging is gedaan. Of ik geen bevestiging had gehad? Nee, daar belde ik voor. Verder vertelde ze me doodleuk, dat de opzegtermijn 2 maanden is en ik nu nog maar 1 maand voor mijn jaar om zit! Dat ik daarmee dus voor nog een heel jaar vastzit aan de veronica-gids!
Ik was met stomheid geslagen! Ik vroeg haar of er een oplosing gevonden kon worden, maar dat was niet zo zei ze.
Nu is mijn vraag aan jullie: Kan ik hier wat mee?
Ik heb namelijk toch het idee dat ik flink bij de neus genomen ben. Ze beroepen zich op "als u binnen 2 weken geen bevestiging hebt van uw opzegging, is er iets fout gegaan en moet u contact met ons opnemen"
Ja, fraaie boel, want je kunt er donder op zeggen, dat er iemand instinkt en dat niet in de gaten houdt, IK DUS!!!

Ik hoop dat er wat reacties volgen, want het lijkt me sterk dat ik de enige ben met deze mededeling, toch?

Groeten, Janson

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: Veronica-gids

Ongelezen bericht door Chima »

Hoi Janson,

Ik denk dat je moet proberen te bewijzen dat je werkelijk een opzegging verstuurd hebt. Probeer er een beetje op aan te dringen dat je al 10 jaar trouw lid bent en dat dit dan wel het minste is wat ze kunnen doen.

[email protected]

Ik heb het destijd per e-mail gedaan en kreeg netjes een week later een bevestiging per wanneer mijn abonnement zou stoppen. Het voordeel van het per e-mail doen is dat je om een bevestiging kunt vragen wanneer het bericht bezorgt en gelezen is.
Ja, fraaie boel, want je kunt er donder op zeggen, dat er iemand instinkt en dat niet in de gaten houdt
Hmm..dat ben ik niet helemaal met je eens. Je hebt er immers wel erg in om 3 maanden voor het aflopen van je abonnemen een opzegging te versturen. Dus dan is dit eigenlijk ook een kleine moeite om na een week nog eens te bellen/mailen wanneer je nog niets gehoord hebt.

Amy
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 sep 2004 20:14

Re: Veronica-gids

Ongelezen bericht door Amy »

Ik heb ook opgezegd per e-mail en keurig antwoord terug gekregen.....

Morticiah
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 feb 2008 09:42

Re: Veronica-gids

Ongelezen bericht door Morticiah »

Hoi Janson,

Je bent zeker niet de enige. Ik heb exact hetzelfde meegemaakt vorig jaar. Mijn opzegging zou ook niet zijn aangekomen, en op het moment dat ik belde kreeg ik te horen dat ik te laat was. Ik heb dus het abonnementsgeld maar overgemaakt en direct wéér schriftelijk opgezegd. De bevestiging heb ik tot de dag van vandaag nooit ontvangen, hoewel ik daar wel om heb gevraagd.

Vandaag kreeg ik doodleuk weer een acceptgiro voor het nieuwe seizoen. Dat ga ik dus echt niet weer betalen. Hier moet toch wat tegen te doen zijn? Dit zijn toch zeker oplichtingspraktijken of niet?

fj
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 mar 2006 13:39

Re: Veronica-gids

Ongelezen bericht door fj »

Ja ik had het ook opgezegd via de Email. ( geen problemen ondervonden)
Had ook gevraagd om bevestiging en heb het ook netjes gekregen.

Morticiah
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 feb 2008 09:42

Re: Veronica-gids

Ongelezen bericht door Morticiah »

Ik heb vorige week nogmaals een mail gestuurd, maar nu naar het email adres dat hier door Chima werd genoemd. Kreeg gelijk reactie terug, en ze zeggen het abonnement voor dit jaar op. Volgens Veronica heb ik waarschijnlijk naar het verkeerde emailadres (abonnementservice) gemaild en is het daar mis gegaan. Dit zou heel goed kunnen. Al met al is het toch nog goed gekomen dus.

Gesloten