LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vistaprint erkent fouten niet

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
blauwehaan

Vistaprint erkent fouten niet

Ongelezen bericht door blauwehaan »

Vandaag heb ik gebelt met Vistaprint omdat ik foutief drukwerk had ontvangen, waarover ik mailcontact heb gehad. In de mail gaven zij aan dat zij tot de betaling (ik had een magtiging gegeven) gedaan was niets aan het probleem konden doen. (probleem was: letters stonden door elkaar).
Ik moest als de bestelling was verwerkt dit zelf in de gaten houden op de website. Ik heb een paar keer op de website gekeken maar toen was er nog niets veranderd. Nu ineens krijg ik de bestelling binnen en is het ook verwerkt op de site. Ik heb teleurgesteld gebeld met de vraag of ik de kosten voor het foutieve drukwerk kon terug krijgen. Ik heb er nl. helemaal niets aan zo. Ze scharen zich achter de mail waarin ze aangaven dat ik zelf actie had moeten ondernemen. Ik vind dit niet een correcte behandeling. Ik gaf ook aan dat ik inmiddels begreep dat Vistaprint mij al niet meer zou helpen, maar dat ze voor andere bestellers moeten zorgen dat die fout er niet in kan komen. Dit werd volledig genegeerd.
Ik heb nog nooit naar Radar geamailt, maar ik was nu zo teleurgesteld.
Ik ben benieuwd of dit probleem zich vaker voordoet.
Vriendelijke groeten van Janneke

Biscuit

Re: Vistaprint erkent fouten niet

Ongelezen bericht door Biscuit »

In het verleden heb ik ook vaker bij Vistaprint kaartjes besteld en het klopt dat je bij de bestelling kunt zien hoe het resultaat zal worden. Daarvoor moet je op een bepaalde button klikken (weet zo uit mijn hoofd even niet welke, want ik heb al lange tijd niet meer besteld). Je moet daarna akkoord geven voor hetgeen je zelf hebt ingevoerd. Het is een soort check, check, dubbelcheck en dan bevestig je je bestelling. Als je je bestelling/het resultaat niet eerst zelf goed hebt bekeken voordat je akkoord gaat, dan ligt de verantwoording bij de besteller. Kleuren kunnen iets afwijken, maar tekst is puur zoals het door de besteller is ingevoerd. Althans, zo was het bij mij. :wink:

Gesloten