LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waardeloze kwaliteit Nike schoenen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
manders29!

Waardeloze kwaliteit Nike schoenen

Ongelezen bericht door manders29! »

Op 17 september 2009 heeft mijn zoon Nike Air Max 90 Premium black/citron-rave pink schoenen gekocht voor 130 euro. Daarvoor had hij al twee paar Nike Air Max 90 schoenen gehad, die behoorlijk lang meegingen. Echter, van het nieuwe paar was de ene schoen al na 5 weken normaal gebruik kapot. Het dunne materiaal aan de voorkant was van de zool afgescheurd. De andere schoen heeft het 8 weken volgehouden. Belachelijk gewoon.
Ik heb een maand geleden een brief naar Nike Benelux gestuurd omdat ik Nike rechtstreeks wilde aanspreken op de slechte kwaliteit van deze schoenen. Ik heb tot op heden niets teruggehoord.
Ik wil iedereen waarschuwen niet dergelijke waardeloze schoenen te kopen!
Groeten,
Ad

spoon1

Re: Waardeloze kwaliteit Nike schoenen

Ongelezen bericht door spoon1 »

Terug naar de winkel gaan en ze de schoenen laten opsturen....grote kans dat je een nieuw paar krijgt. Brieven sturen met ellelange verhalen schiet niet op...

En geef ze eerst de kans om het op te lossen ipv meteen hier roepen dat je geen nike meer moet kopen (niet dat dat helpt overigens)....

mukkiefuk

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Hier kan ik ZOOOO slecht tegen.
Waardeloze kwaliteit Nike schoenen.
en
had hij al twee paar Nike Air Max 90 schoenen gehad, die behoorlijk lang meegingen
Je spreekt jezelf in dit bericht gelijk tegen. Hij heeft eerder Nikes gehad. Was tevreden en kocht nieuwe. Nu is er iets mis en gelijk ga je lopen zeuren op dit forum. Beter ga je terug naar de winkel en wacht je op een oplossing in plaats van meteen te gaan verkondingen dat we Nike moeten boycotten.

Nike maakt miljoenen schoenen per jaar. Mag daar eens een keer iets mee aan de hand zijn?? Heb geduld en ga naar je leverancier, die zijn je wettelijke aanspreekpunt. En laat dit forum met rust.

Jezebel

Ongelezen bericht door Jezebel »

Hier hetzelfde. Ook voor mijn zoon airmax t.w.v. 139 euro gekocht in de winkel. Werkelijk waardeloze kwaliteit. Hij heeft ze nu een half jaar en de zool laat al los en het schuimrubber tussen zool en schoen valt eruit. Kortom; ik kan ze weggooien. En dat voor zoveel geld. Voor ons geen Nikes meer! :twisted:

Gesloten