LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing difrax s fles breek af..

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.

Heeft u deze ervaring ook?

Ja
9
50%
Nee
9
50%

Totaal aantal stemmen: 18

Mandykuh

Re: Waarschuwing difrax s fles breek af..

Ongelezen bericht door Mandykuh »

Nou ik ben dus niet de enige die dit probleem heeft.

Eerst lekken ze als de ziekte en nu heb ik 3 310ml flessen 2x 1111 en 1x 1110 (code wat op de fles staat) wat zijn gescheurd en net nog niet volledig zijn afgebroken.

Dat Difrax nieuwe flessen zonder probleem opstuurt is me al bekend want dat hebben ze ook gedaan toen ik 4 flessen had die lekte.

Maar ik wil eigenlijk eens weten of mijn kind nu met die gescheurde flessen geen splinters binnen heeft gekregen?!?!
Ik vind dit gewoon weg echt niet kunnen en ga je met de flessen naar de winkel doen ze er niets mee.

Ik ga hier zeer zeker een klacht over indienen.
Ik verwacht dat de flessen gekeurd zijn en VEILIG zijn maar helaas en dan betaal je €10 per fles (brede 310ml fles)

Difrax had hiervoor kunnen waarschuwen vind ik persoonlijk ook al is het niet een hele serie.

ludwiglh

Ongelezen bericht door ludwiglh »

Ik las zojuist de berichten die zijn geplaatst over de s flesjes,
Bij mijn flesje is het niet dat de kop van de fles af breekt maar de kleine barsten aan de onderzijde die mij huiverig maken.
Zijn hier meerdere mensen mee bekend?

iensing

Ongelezen bericht door iensing »

Hallo,

Verschrikkelijk vind ik het om dit te lezen! Wij hebben ook difrax flessen in gebruik en na korte tijd ging er 1 kapot, super goede service ik kreeg een nieuwe fles opgestuurd top!

Maar wat mij nu verbaasd is dat er duidelijke problemen bekend waren, en er blijkbaar niet veel mee gedaan is. Het volgende gebeurde namelijk, ik maak altijd de flessen klaar op advies van de kinderarts met gekookt water. Mijn dochtertje van 3 helpt me altijd, uiteraad op veilige afstand. Zij doet de dopjes op de spenen en dan vul ik de flessen, om vervolgens de spenen op de flessen te draaien. Nu gebeurde het zo'n 3 week geleden dat 1 van de flessen op de aanhechting kapot sprong en we dus een straal gekookt water richting ons kregen, gelukkig stond mijn dochter er ver genoeg vandaan en kon ik op tijd de fles loslaten. Had er niet aan moeten denken wanneer ik uit reflex bijvoorbeeld de fles had laten vallen doordat er gekookt water over me heen kwam of dat de straal of de rest van het water tegen mijn dochter aan was gekomen.

Heb contact gezocht met difrax, en kreeg excuus en wilden een nieuwe fles aanbieden. Echter wij zijn zo geschrokken en vooral ook boos over het incident dat ik de nieuwe fles vriendelijk bedankt heb. Kreeg erg netjes een knuffel met een briegf thuisgestuurd. En wat lees ik daarin, dat wanneer ze een product niet meer vertrouwen of er veel klachten over ontstaan dat de flessen uit de schappen worden gehaald....

En hier verbaas ik me over, ik krijg netjes een mail waarin stond dat er klachten bekend zijn. Er zijn veel klachten geweest, maar het is erg lastig om te achterhalen om welke flessen het exact gaat. Ik ben hier wel erg boos over, nu zijn we er wonder boven wonder goed voor weg gekomen maar het zelfde geldt hadden mijn dochtertje en/of ik ernstige brandwonden op gelopen.

Wat mij betreft is er meer nodig dan alleen excuus, ik vind dat dit dus voorkomen had kunnen worden.

Ivonne Ensing.

Sandra;

Ongelezen bericht door Sandra; »

In 1 woord BELACHELIJK!!!
Onze dochter is nog geen 3 maanden en al 2 flessen weg moeten gooien met de bovenkant afgebroken. Nu de 3e fles 310cc (brede variant) die ook al begint te lekken. Helaas hebben wij ze weg gegooid want gaf idd mezelf de schuld, dacht dat het door het intensieve gebruik/uitkoken kwam.
Ik ga toch proberen om wat terug te krijgen van Difrax, zulke dure flessen met kwaliteit van 0.
Onze dochter drinkt wel beter uit Difrax dan bijv. Avent. (ivm spugen) Misschien toch iets anders proberen...

relaxgirl

Ongelezen bericht door relaxgirl »

ik heb 6 maanden geleden difrax flessen gekocht
heb 1 fles weggegooid aangezien die idd afbrak bij de draaischroef net als op de foto
en al 4 flessen die lekken heb nu net voor alle 4 flessen mail gestuurd naar difrax
en ja mis krijg ik nieuwe flessen maar wie zegt dat die niet lekken waarom haalt difrax de flessen niet terug???

ik ben erg teleurgesteld in difrax in 2007 had ik er geen last van met me zoontje maar nu met me dochter steeds kapotte flessen en nog gevaarlijk ook ik las al dat een baby bloed opspuugde levens gevaarlijk ik hoop dat difrax nou is een keer er echt wat mee doet want stel dat er een kind aan dood gaat dan haalt difrax dat kind nooit meer terug die zal je nooit kunnen inwisselen.
en voedsel en waren misschien toch een idee als ik 1 keer hetzelfde heb als de vorige mensen met bloed spugende baby...

Longwei2012

Ongelezen bericht door Longwei2012 »

In Amerika is difrax een korte periode in de handel geweest, maar daarna werd het al gauw uit de schappen gehaald. Dat zegt wel genoeg. In de reguliere s flessen waarvan ik klein, normaal en breed heb, is er altijd wel iets kapot. De doppen zitten te los, de ventieltjes blijken potdicht te zijn en de driestanden speen is ook irritant in gebruik. De ultra S flessen die een garantie van 30 jaar zouden moeten hebben, hadden bij mij binnen 2 weken al geen maataanduiding meer en krassen nog sneller dan de gebruikelijke difrax flessen. Even 7,- meer vragen voor een product dat slechter is. En waar heb je in godsnaam 30 jaar garantie nodig op een babyfles? Ik kon trouwens van de garantie geen gebruik maken omdat ik de kassabonnen niet meer had. Maar er zit toch 30 jaar garantie op? Als die flessen nog maar zo recent in de omloop zijn, lijkt het me dat ik nog vele jaren van deze garantie gebruik zou moeten kunnen maken, met of zonder aankoopbon, aangezien de fles nooit ouder kan zijn dan 30 jaar.
De non-spil drinkbeker is ook van troep-materiaal gemaakt. Het lekt als een gieter. Een paar keer laten tippen en het ding zal aan diggelen barsten. Wat een weggegooid geld zeg. Al het weggegooide geld aan een product wat te snel stuk gaat of niet naar belofte presteerd, maakt me erg boos.

kalfie

Ongelezen bericht door kalfie »

Hallo,

Hier ook 4 flessen binnen een half jaar kapot. 2 flessen in augustus 2012 gekocht (klein standaard hals) begonnen te lekken dus weggezet. 2 grote flessen gekocht, 1 brak af toen ik het zag en zodoende ook bij de 2 kleine flessen gaan kijken of dit het probleem was en ja hoor zelfde probleem alleen niet helemaal afgebroken maar een scheur vandaar de lekkage. Omdat ik van mening was en nog steeds ben dat een baby fles langer mee moet kunnen en zeker ook tegen een stootje moet kunnen (baby's laten flessen nu eenmaal vallen dus een fles mag hier niet kapot van gaan zeker een fles in deze prijs klasse niet). Ik heb dus van alle drie een foto gemaakt en keurig 3 nieuwe flessen ontvangen. 1 fles gaan gebruiken afgewisseld met de grote die ik nog had. maar ook deze grote had geen lang leven ook deze weer nieuw ontvangen via een klacht maar omdat deze tijdens de vakantie kapot is gegaan en ik helemaal geen vertrouwen meer had in difrax flessen ben ik gaan zoeken naar een alternatief. Dit is de MAM fles (te koop bij kruidvat) geworden die heeft ook een ventiel en werkt in feite hetzelfde. Is alleen geen hard plastic maar een ander soort plastic en daardoor denk ik dat deze wat langer mee gaat. De kleine difrax fles die ik nog in gebruik had is inmiddels ook kapot (helemaal gesmolten in de sterilisator waar alle flessen altijd ingaan en nog nooit 1 gesmolten alle andere dingen die erbij inzaten was ook niks mee aan de hand alleen met de difrax fles) deze keer geen klacht opgestuurd omdat ik dan misschien wel weet een nieuwe zou krijgen maar toch niet ga gebruiken en omdat ik bij de 2 klacht ook aan had gegeven dat het mij niet om de fles ging om die nieuw te krijgen maar om het feit dat ze er wat mee gingen doen. Helaas nooit iets van gehoord.

Viergever8

Ongelezen bericht door Viergever8 »

Onze dochter is op 5 september geboren na 2 dagen zijn wij dyfrax flessen gaan gebruiken nu 4 wkn verder lekken ze beide omdat het schroefdraad is versleten,
wij vinden dit wel heel erg snel kapot zeker omdat ze niet veel worden gebruikt .

Mastenr

Ongelezen bericht door Mastenr »

Wij hebben hier een 2 maanden oude premature baby en nu dus twee, 2 maanden oude difrax flessen s bottle 170 ml. Eentje met al haarscheurtjes bij het schroefdraad en eentje reeds afgebroken.
Klacht inmiddels aangemaakt bij Difrax.

Ik begrijp niet zo goed, waarom de batchnummers van de 'verzwakte flessen' niet openbaar worden gemaakt en worden teruggehaald. Hiermee word de veiligheid van onze kleintjes op de proef gesteld.

Onze flessen hebben overigens beide batchnummer 1210.

Gesloten