LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Was komt niet kastdroog uit AEG warmtepompdroger
-
Was komt niet kastdroog uit AEG warmtepompdroger
Hey, hallo, wij hebben pas een aeg warmte pomp droger gekocht, maar kast droog is niet kast droog, er is al een monteur bij geweest van aeg, hij zei dan moet je hem nog een half uur aanzetten, maar kast droog, moet toch ook kast droog zijn, we hebben de winkel gebeld en die zo contact opnemen met de vertegenwoordiger, mijn vrouw is niet tevreden met de aeg, wat kunnen wij doen??
Re: Was komt niet kastdroog uit AEG warmtepompdroger
Ik heb een AEG condensdroger en als ik veel handdoeken droog op "kastdroog", dan kunnen de binnenste handdoeken nog wat klam aanvoelen.
Meestal komt het omdat de droger te vol zit. U zou dan eens kunnen proberen uw was op "kastdroog+ " of op "extra" te drogen. Een langer programma dus.
Wat het merk AEG betreft, ik gebruik het al ruim 35 jaar, altijd tevreden over geweest.
Meestal komt het omdat de droger te vol zit. U zou dan eens kunnen proberen uw was op "kastdroog+ " of op "extra" te drogen. Een langer programma dus.
Wat het merk AEG betreft, ik gebruik het al ruim 35 jaar, altijd tevreden over geweest.
Re: Was komt niet kastdroog uit AEG warmtepompdroger
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe vol u hem propt en aan het materiaal van de te drogen spullen. Als het allemaal dik katoen is, nog een beetje aanzetten, is het gemengd, het droge er tussen uit halen, en dan nog even draaien.