LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wielen van de Mutsy kinderwagen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Liza Werner

Wielen van de Mutsy kinderwagen

Ongelezen bericht door Liza Werner »

Aangezien ikzelf veel problemen heb met het kliksysteem van de wielen van mijn (Mutsy) kinderwagen, wilde ik graag via dit forum weten of er nog meer mensen zijn die daar problemen mee hebben.
Wij hebben in december 2001 een kinderwagen van het merk Mutsy gekocht. Het betreft een 3-rider met spaakwielen.
Ik heb vanaf het moment dat de wagen in gebruik is het probleem dat mijn linkerachterwiel eronderuit valt. Dit is me al een paar keer gebeurd tijdens het wandelen. Toen het de eerste keer gebeurde is mijn kind, toen 2 maanden oud, bijna uit de wagen gevallen.
Ik heb via de baby stunter een ander (leen)onderstel gehad, omdat het onderstel voor reparatie naar de Mutsy fabriek werd gestuurd. Ik kreeg nu een 4 wieler, weer spaakwielen. En wat schets mijn verbazing, ik kreeg dezelfde problemen. Mijn rechtervoorwiel bleef eraf vallen tijdens het wandelen.
Ik zit nu te wachten op mijn eigen onderstel totdat die gemaakt is. Maar nu wilde ik graag in contact komen met mensen die eenzelfde probleem hebben meegemaakt. Of het nu wel of geen Mutsy betreft, maar wel met wielen met eenzelfde kliksysteem.
Ik hoop eigenlijk dat ik niets hoor, want dat betekent dan dat ik de enige ben met het probleem, maar ik weet uit mijn omgeving dat er meerdere mensen zijn met dit euvel. Dus mocht u problemen hebben dan hoor ik dat graag van u.
Groetjes,

Liza Werner

Tros Radar

Re: Wielen van de Mutsy kinderwagen

Ongelezen bericht door Tros Radar »

De redactie van Radar Radio wil graag in contact komen met mensen die ook ervaring hebben met het losschieten van een wiel van de kinderwagen. Het zou om een probleem met een bepaald kliksysteem kunnen gaan.

Bel de gratis radarlijn: 0800- 13 43 of mail : [email protected].

Redactie Radar Radio

ratteke

Re: Wielen van de Mutsy kinderwagen

Ongelezen bericht door ratteke »

De naam zegt het al: mutsy :P :P

sorry :oops: :oops: , moest gewoon even die naam vraagt erom

Gesloten