LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.bladcadeau.nl NIET DOEN!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
tjo333

www.bladcadeau.nl NIET DOEN!

Ongelezen bericht door tjo333 »

Cadeaucheque van Bladcadeau van vrienden gekregen :D

Leuk blad uitgezocht, maar op de website blijkt dat die al niet meer te krijgen zijn. :( Ok dan maar een blad gekozen wat wel op de lijst staat....dus niet ook deze niet meer te krijgen :x (Grasduinen).

Komt er op neer dat degene die jou dit cadeau geeft, er vanuit gaande dat het assortiment bij aankoop hetzelfde blijft, feitelijk belazerd wordt. Want de voorwaarden worden gewoon achteraf gewijzigd. :twisted:
Tja en dan probeer je een paar keer via mail contact te krijgen......DUS NIET. Er wordt gewoon niet gereageerd. :oops:

Dus niet in zee gaan met http://www.bladcadeau.nl want je weet niet waarvoor je betaald.... :evil:

dhc

Re: www.bladcadeau.nl NIET DOEN!

Ongelezen bericht door dhc »

Misschien is de uitgever gewoon gestopt met deze bladen en kan bladcadeau daar DUS helemaal niets aan doen??

Al meerdere keren eenzelfde cadeau gekregen en nooit problemen ondervonden.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

We hebben dit aan mijn schoonmoeder gegeven, en die was er zeer content mee. Die kon ook gewoon een abonnement op het blad van haar keuze nemen? Maar de uitgeverswereld is danig in beweging, en helaas voornamelijk naar beneden. Zo heeft Sanoma, een grote uitgever, recent aangekondigd een aantal bekende bladen te willen verkopen, en als dat niet snel lukt, zijn ze voornemens deze op te heffen. Het lijkt me logisch dat ze dat soort bladen dan niet meer aanbieden bij bladcadeau?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Grasduinen is in 2011 al ter ziele gegaan, dus best wel misleiding om dit nog op de te kiezen lijst te zetten. Er is nu een ander blad (als dit nog bestaat) want dit is een link van 2011:
http://www.tuinenbalkon.nl/nieuw-natuur ... -onderzoek en zoals sjohie eerder al schrijft: er verkeren heel veel Magazines in zwaar weer. Het nieuwe blad heet Roots.

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Roots bestaat nog hoor... ik heb het momenteel zelf. Hoewel ik geen natuurfanaat ben - ik heb het blad cadeau gekregen - vind ik het érg leuk en lees ik het met plezier.

bianca vos

Ongelezen bericht door bianca vos »

voor Valentijnsdag bladcadeau van 50 euro gekocht
voor mijn man
achter op het doosje staat 28 keer auto week
nu wil ik hem activeren en krijg ik hem maar 23 keer
even gebeld
en wat krijg je te horen
Sorrie maar daar kunnen we niks aan veranderen
daar kun je het dan mee doen
in auto week zelf staat een aanbieding van 26 x voor 50 euro