LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] XBOX vervangen
-
XBOX vervangen
Onze XBOX 360 is kapot! Oorzaak: de doos waarin de XBOX zit is verkeerd geconstrueerd!! Het plastic hengsel waaraan je de doos kunt optillen zit aan de verkeerde kant. Het gevolg is dat het apparaat uit de doos valt als je hem aan het hengsel optilt.
Al enige maanden probeer ik van Microsoft een nieuw exemplaar te krijgen! Microsoft wil niet anders dan reparatie of in het laatste aanbod het vervangen van het apparaat door een gerefurbishte!! Onze XBOX heeft maar circa 10/15 uur gedraaid voordat hij kapot viel. Microsoft heeft erkend dat de schuld van het kapot gaan aan de doos te wijten is: dus ik wil een nieuwe!!
Wie heeft ook deze ervaring? Kunnen we samen Microsoft aanspreken op vervanging door een nieuwe!!!
Al enige maanden probeer ik van Microsoft een nieuw exemplaar te krijgen! Microsoft wil niet anders dan reparatie of in het laatste aanbod het vervangen van het apparaat door een gerefurbishte!! Onze XBOX heeft maar circa 10/15 uur gedraaid voordat hij kapot viel. Microsoft heeft erkend dat de schuld van het kapot gaan aan de doos te wijten is: dus ik wil een nieuwe!!
Wie heeft ook deze ervaring? Kunnen we samen Microsoft aanspreken op vervanging door een nieuwe!!!
Laatst gewijzigd door [email protected] op 03 feb 2012 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: XBOX vervangen
Waarom stop je een xbox na 10/15 uur draaien terug in de doos als ik vragen mag?
Daarnaast, handvat goed of fout, als de doos goed dichtzit zou hij er alsnog niet uit mogen vallen, toch?
Het verhaal komt op mij in elk geval ietwat vreemd over.
Daarnaast, handvat goed of fout, als de doos goed dichtzit zou hij er alsnog niet uit mogen vallen, toch?
Het verhaal komt op mij in elk geval ietwat vreemd over.
miisschien moet TS eerst maar even de forumnaam aanpassen....
Balen dat je Xbox kapot is gevallen!
Ik werk zelf in een game winkel en pak bijna dagelijks Xbox (en andere) consoles uit en in, maar ik moet zeggen dat ik nog nooit heb mee gemaakt dat de doos niet in in orde is.
Maar het hengsel zit aan de verkeerde kant dus? Vaag...
Ik werk zelf in een game winkel en pak bijna dagelijks Xbox (en andere) consoles uit en in, maar ik moet zeggen dat ik nog nooit heb mee gemaakt dat de doos niet in in orde is.
Microsoft heeft erkend dat de schuld van het kapot gaan aan de doos te wijten is: dus ik wil een nieuwe!!
Met het erkennen van de schuld lukt dat dan toch ook wel?
Met het erkennen van de schuld lukt dat dan toch ook wel?
Doos is wellicht beschadigd bij het uitpakken of niet goed dichtgemaakt om de Xbox er weer in te stoppen?PS3fan schreef:Balen dat je Xbox kapot is gevallen!
Dat klinkt best aannemelijk.GJvdZ schreef: Doos is wellicht beschadigd bij het uitpakken of niet goed dichtgemaakt om de Xbox er weer in te stoppen?
Wil niet vervelend doen, maar ik denk dat Microsoft best een goed standpunt heeft als u hem zelf opnieuw heeft ingepakt en dat de Xbox toen is gevallen bij het openen...
-
De doos van de XBOX360 heeft een plastic hengsel aan de verkeerde kant. Op het moment dat je de doos oppakt opent de doos aan de onderkant en valt de boel eruit. De afbeelding op de doos wekt de indruk dat je de doos zonder problemen kunt oppakken, maar dat is dus niet zo. jammer dat ik hier geen foto bij kan zetten, want dan zou het duidelijk zijn.
Punt blijft dat Microsoft de maker van de doos is en dus verwijtbaar is hierbij voor de schade die is ontstaan. Zij willen de XBOX echter niet vervangen door een nieuwe. Ze willen hem wel vervangen door een gerefurbisd apparaat, maar daar ga ik niet mee akkoord. Mijn bijna nieuwe wordt dan vervangen door een oud exemplaar.
Een klantvriendelijk bedrijf vervangt in dit geval het product!!!
Punt blijft dat Microsoft de maker van de doos is en dus verwijtbaar is hierbij voor de schade die is ontstaan. Zij willen de XBOX echter niet vervangen door een nieuwe. Ze willen hem wel vervangen door een gerefurbisd apparaat, maar daar ga ik niet mee akkoord. Mijn bijna nieuwe wordt dan vervangen door een oud exemplaar.
Een klantvriendelijk bedrijf vervangt in dit geval het product!!!
TS zit nog steeds te wachten op bakken vol mail, aagezien hij/zij niet van plan is zijn /haar forumnaam aan te passen.....
Maar dan nog, je hebt dan zelf dus na 10/15 uur draaien de Xbox weer in de doos gedaan?
Ik vind het dan ook eventueel onoplettendheid, want zoiets moet je onderhand het inpakken al enigszins doorhebben, gezien je hem ook al eens een keer uit de winkel direct uitgepakt hebt.
Je bent zo zeker van je zaak, terwijl dit toch echt een twijfelgeval is. Als zoiets nu direct uit de winkel was gebeurd, zou directe omruiling een feit zijn, maar na een 2e keer inpakken waarbij wordt geacht dat je zelf oplet hoe het allemaal zit toch echt niet.
Ik vind het dan ook eventueel onoplettendheid, want zoiets moet je onderhand het inpakken al enigszins doorhebben, gezien je hem ook al eens een keer uit de winkel direct uitgepakt hebt.
Je bent zo zeker van je zaak, terwijl dit toch echt een twijfelgeval is. Als zoiets nu direct uit de winkel was gebeurd, zou directe omruiling een feit zijn, maar na een 2e keer inpakken waarbij wordt geacht dat je zelf oplet hoe het allemaal zit toch echt niet.
Ik vind het maar een raar verhaal. De eerste keer viel de xbox er toch ook niet uit? Vervolgens speel je er mee en stopt hem opnieuw in de doos. Dat zijn al twee momenten waarop je weet hoe de verpakking in elkaar zit. Dat lijkt allemaal weer vergeten te zijn als je de doos de derde keer opent. Eigenlijk vind ik dat het gewoon je eigen schuld is.[email protected] schreef:De doos van de XBOX360 heeft een plastic hengsel aan de verkeerde kant. Op het moment dat je de doos oppakt opent de doos aan de onderkant en valt de boel eruit. De afbeelding op de doos wekt de indruk dat je de doos zonder problemen kunt oppakken, maar dat is dus niet zo. jammer dat ik hier geen foto bij kan zetten, want dan zou het duidelijk zijn.
Punt blijft dat Microsoft de maker van de doos is en dus verwijtbaar is hierbij voor de schade die is ontstaan.
Ik heb ondertussen elke versie van de Xbox360 gehad en als ik mijn dozen erbij pak dan heb ik er niet 1 met een hengsel om hem aan vast te pakken.
Welke versie heb je??
Overigens ben ik het met de meeste hier eens dat je zelf beter op moet letten.
Het is tegenwoordig nogal erg populair om niet na te denken en altijd anderen maar de schuld te geven.
Welke versie heb je??
Overigens ben ik het met de meeste hier eens dat je zelf beter op moet letten.
Het is tegenwoordig nogal erg populair om niet na te denken en altijd anderen maar de schuld te geven.
Het is me gelukt een doos te vinden met een handvat.
Dit zit bij de 4gb versie met Kinect. En heel eerlijk.... Wat een faal ontwerp.
De flap opent aan de onderkant en als je de doos oppakt terwijl de Xbox er in zit zonder dat deze flap is dichtgeplakt kan ie er wel erg snel uitvallen.
Daar hoef je niet eens heel veel moeite voor te doen.
Dit zit bij de 4gb versie met Kinect. En heel eerlijk.... Wat een faal ontwerp.
De flap opent aan de onderkant en als je de doos oppakt terwijl de Xbox er in zit zonder dat deze flap is dichtgeplakt kan ie er wel erg snel uitvallen.
Daar hoef je niet eens heel veel moeite voor te doen.