LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden Natura Uitvaartverzekering

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
vandenburg

Yarden Natura Uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door vandenburg »

Bedankt voor de mededeling, dat Klachten Yarden ook is ondergebracht bij Diverse Produkten.
Jammer dat ik dit niet eerder heb geweten, want ik heb mijn bijdragen
onder Juridisch/Financieel bij Verzekeraars geplaatst.
Bovendien heb ik Radar verzocht nog maar eens het probleem
Yarden in het programma op te nemen.
Dit omdat mijns inziens Yarden in de publiciteit moet blijven. Als dat niet zo is, dan is binnen de kortste keren terugkeer naar "de orde van de dag" te verwachten en gaat alles gewoon door zoals Yarden zich dat heeft voorgesteld.
Ik kan het niet meer terugvinden, maar ik heb wel gezien dat velen al deze reacties hebben gezien/gelezen. Dat is een goed teken :?

marlike

Re: Yarden Natura Uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door marlike »

:(mijn man en ik zijn al 37jaar verzekerd bij Yarden ( voordien Monuta enz)
Nu kregen wij in februari een poliswijziging toegestuurd: van natura naar bedrag ( zonder onze toestemming) Twe weken later ook voor de 3 andere polissen van ons gezin. N.a.v. meerdere negatieve telefoontjes door ONDESKUNDIG personeel, heb ik in samenspraak met mijn rechtbijstandsverzekering tot 3 keer een bezwaar schriftelijk ingediend, waaronder zelfs een aangetekende brief aan de directie van Yarden,. Hiervan geen bevestigingen gehad. Ben het nu zat en heb de hele envelop met alle copien aan de Rechtbijstandsverzekering van Achmea gestuurd. Zo te lezen in dit forum zijn al meerdere klanrten zeer ontevreden. Hopenlijk wordt het aangekaart bij Radar en de consumentenbond. Wordt vervolg!!!!!

Gesloten