LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slechte service bij BABY STUNTER

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
victorj

Zeer slechte service bij BABY STUNTER

Ongelezen bericht door victorj »

Toen ik aan me vader vertelde dat me vriendin zwanger is zei hij: dan krijg je van mij een kinderwagen.

Dus wij met ze 4en naar de Baby stunter in Roelofarendsveen.
Daar werden wij vriendelijk geholpen en uiteindelijk zagen
we een kinderwagen die aan onze verwachtingen voldeed.
Dat was op 24 Juni. Er werd afgesproken dat de wagen op 12 augustus zou worden gebracht.

12 augustus kregen we netjes de wagen maar wat bleek, het onderstel was beschadigd. Ik bellen om 1700 uur. waren ze al dicht. Ik de volgende dag bellen. Geen probleem ik bestel meteen een nieuwe, komt over 4 weken. Wij 4 weken later bellen, wanneer ze kwamen met het nieuwe onderstel. Zei die zelfde stumper, er staat niets in de pc. Ik bleef rustig en vroeg wanneer dan. hij zei over 6 weken (Ik bleef nog rustig)
De volgende dag belde ik weer om te vragen of we hem wel al verder in elkaar konden zetten, dat was dus geen probleem. Wat bleek: verkeerd onderstel waardoor de bak los zat. Ik bellen nee zei diezelfde stumper, met de nieuwe bak is het opgelost. (incl. de missende dingen zoals een banden pompje) Worden we 13 oktober gebeld, dat ze de geplande aflever datum niet halen want hij is van de vrachtwagen afgevallen, hij zou 21 oktober komen, en hij komt nu de 2de week van november. Ik BOOS.
Uiteindelijk naar ze chef gevraagd, (die trouwens wel eens een klantgerichtheids cursus mag gaan volgen) En na veel zeuren zouden we de kinderwagen krijgen op 28 oktober, incl. een waardebon van 50 euro, Dat ik nog eens zelf moest voorstellen. Dus ik een aangetekende brief gestuurd met daarin de afspraken dat ze tot 29 okrober hebben anders word de koop ontbonden. Vandaag is het dus de 28ste. En wat blijkt G :x :x VRRRR HEBBEN ZE EEN ONDERSTEL VAN EEN ANDER TYPE BIJ ZICH!!
en natuurlijk komen ze na 1700 uur want dan is het kantoor al dicht.

Nauw ik ben woest op BABY STUNTER!!

ga morgen die chef bellen en naar zijn baas vragen.. Me vriendin zit in de stres wat slecht is voor iemand die 36 weken is.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

babytje

Re: Zeer slechte service bij BABY STUNTER

Ongelezen bericht door babytje »

Waarom ben je eigenlijk naar Babystunter gegaan? Niet dat ik er ervaring mee heb, ook niet met baby's, maar de naam zegt mij al genoeg. Over het algemeen blinken de zaken die prat gaan op hun goede prijs, nou eenmaal niet uit in service. Kan ook niet anders, het moet uit de lengte of uit de breedte komen.. Ga eens naar de Lidl, of andere goedkope supermarkt. Waardeloos personeel, verpakkingen die al uit elkaar vallen als je er naar kijkt en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik heb weleens een horloge gekocht bij een juwelier in een dorp. Deze man kan absoluut niet concurreren met de prijs, maar wel met de service. Ook al was het mijn eigen schuld, toen het horloge kapot was ( door mijn eigen schuld0 heeft-ie het gratis, en dat buiten de garantie termijn, gerepareerd. Over het algemeen kun je zeggen, goedkoop is naar later blijkt toch duurkoop.

Gesloten