Heb via firma Schillings in landgraaf een zonne luifel van de firma Verano besteld voor op het balkon van mijn zus haar appartement.
Dit was vorig jaar begin juni maar er hangt nog steeds geen zonne luifel op haar balkon.
Het zou 6 tot 8 weken duren voor het geleverd zou worden ok dachten we.
Na driemaanden contact opgenomen met firma Schillings door corona waren er problemen met onderdelen dus het zou nog even duren.Begin september weer contact opgenomen er waren nog steeds problemen met onderdelen kon nog wat duren enzo werden we aan het leintje gehouden tot ergens februari kregen bericht hij was binnengekomen wij komen hem ophangen hoera meteen afspraak gemaakt.
Tijdens het ophangen kwam men er achter dat er iets niet klopte konden het niet inbedrijfstellen omdat er iets niet goed was, wat weten we niet dus hangt nu wel gedeeltelijk op maar kan niet gebruikt worden. Na enkele keren contact met firma Schillings kregen we te horen dat de firma Verano een nieuwe zonne luifel zou laten maken in hun fabriek en zij zouden hem ook komen installeren.
En daar wachten wij nu nog steeds op twee weken geleden na nogmaals contact met firma schillings kreeg ik de mededeling van meneer Schillings dat de firma Verano met mij zelf contact zou opnemen om mij uit teleggen waarom het zolang duurt maar niks gehoord.
Zelf met verano Nederland contact gehad zij zouden deze week ons nog informeren wat er nu precies aan de hand is want zonne luifel wordt in België op de fabriek gemaakt zouden mij deze week nog terug bellen of mailen maar natuurlijk weer niks gehoord.
Kunt u ons helpen want na een jaar wil mijn zus toch eindelijk op haar balkon zitten in de schaduw van haar zonne luifel.
Zonne luifel, niet goed geleverd
-
'Jacqueline Destiny
vindt dit leuk
Re: Zonne luifel, niet goed geleverd
Helaas, dit is het forum en hier krijg je alleen tips wat je zelf nog zou kunnen doen.
Re: Zonne luifel, niet goed geleverd
U kunt het beste contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl.
Er zijn 2 mogelijkheden, de koop ontbinden www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... beeindigen, hun de spullen terug en u het geld terug. Of wachten.
Een tussenoplossing is om het bedrijf een uiterlijke datum te geven om het probleem op te lossen.
Er zijn 2 mogelijkheden, de koop ontbinden www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... beeindigen, hun de spullen terug en u het geld terug. Of wachten.
Een tussenoplossing is om het bedrijf een uiterlijke datum te geven om het probleem op te lossen.