Er is veel verschil in kwaliteit en prijs met deze teststaafjes. Mijn man en ik willen graag een tweede kind en zijn nu al een jaar aan het ''klussen''. Inmiddels heb ik vele testen gedaan, en is mijn conclussie dat de beste van Clearbleu is maar die is pittig in de prijs.
Ik vroeg me af wat de ervaring van andere mensen is.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zwangerschapstesten
Re: zwangerschapstesten
Nog meer "klussen" komt het vanzelf voor elkaar. Dan geduld opbrengen en als het maandelijkse een paar maanden uitblijft naar de dokter. Staafjes al dan niet goed/duur, zijn overbodig.
hallo,
Ik heb niet zulke goede ervaringen met Clearblue.
Ik was wel zwanger en de test gaf negatief aan. Pas na enige dagen gaf de Clearblue 'zwanger' aan, terwijl andere merken dat al wel direct aangaven.
De kruitvat eigen merk werkt ook goed en is goedkoper.
Etos heb ik ook wel eens gebruikt, was ook beter dan Clearblue, en Etos heeft ze ook per 2 verpakt, da's nog weer goedkoper.
Ik bestel nu via zwangerschapstesten.nl, daar kosten de testen
vanaf 1 euro/stuk
soms zelfs 3 voor 1.79
Betrouwbaarheid was goed.
ps: (met ovulatie testen kun je gerichter 'klussen', maar dan ben je er misschien wel té druk mee bezig)
Succes!!
Ik heb niet zulke goede ervaringen met Clearblue.
Ik was wel zwanger en de test gaf negatief aan. Pas na enige dagen gaf de Clearblue 'zwanger' aan, terwijl andere merken dat al wel direct aangaven.
De kruitvat eigen merk werkt ook goed en is goedkoper.
Etos heb ik ook wel eens gebruikt, was ook beter dan Clearblue, en Etos heeft ze ook per 2 verpakt, da's nog weer goedkoper.
Ik bestel nu via zwangerschapstesten.nl, daar kosten de testen
vanaf 1 euro/stuk
soms zelfs 3 voor 1.79
Betrouwbaarheid was goed.
ps: (met ovulatie testen kun je gerichter 'klussen', maar dan ben je er misschien wel té druk mee bezig)
Succes!!
Laatst gewijzigd door XP op 20 mar 2006 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dat ik erg onregelmatig was werd ik nogal eens door me lijf ''gefopt.'' helaas heeft het meer klussen niet nog succes maar we keep hope.
bedankt!
bedankt!