Wat een zinloze discussie alleen omdat mensen gewoon niet in staat zijn het antwoord van TS af te wachten. Symptomatisch voor dit forum.
Nou nee. Van gedachten wisselen over de betekenis van de OP om zo tot een beter begrip en consensus daarover te komen is geen zinloze discussie, maar vaak bittere noodzaak.
Hier blijven echter verschillende opties open, ook na nauwgezette (her)lezing van de OP.
Wat wel vaststaat is dat niet onomstotelijk vaststaat dat TS daadwerkelijk een voucher heeft gekregen.
Ik durf zelfs te beweren dat met deze OP het ook nog mogelijk is dat TS noch op een voucher, noch op geld terug, recht heeft.
of de voucher is ontvangen of niet doet niet ter zake, als het park dicht was en je wilt als klant je geld ipv een voucher heb je daar simpelweg recht op....
Park moet dus gewoon betalen als de klant daar om vraagt, u kunt een deurwaarder inschakelen NADAT u hen eerst een aangetekende brief heeft gestuurd met daarin een betalingstermijn van 15 dagen, betalen ze niet heeft u een vordering op dit park en kunt u een deurwaarder inschakelen....
Deze zal gaan vorderen en als er alsnog niet betaald word naar de rechter toe kunnen stappen....
Dit is enkel van toepassing als het park gesloten was. Als het park gewoon open was is de voucher coulance en heb je geen recht op geld terug en is je hele advies onjuist.
Landal ging op 15 mei weer open. TS meldt dat hij in mei zou gaan, dit kan 12 mei zijn geweest dan klopt jouw verhaal. Dit kan 16 mei zijn geweest dan klopt er weer niets van.
Maar we gaan nu het hele topic vervuilen terwijl de eerste reactie al meldt dat je gewoon weinig zinnig advies kan geven.
als landall een voucher aanbied ga ik er vanuit dat het park een betalingsverplichting heeft naar de klant toe, hebben ze dit niet omdat de klant annuleert bieden deze geen voucher aan....
als landall een voucher aanbied ga ik er vanuit dat het park een betalingsverplichting heeft naar de klant toe, hebben ze dit niet omdat de klant annuleert bieden deze geen voucher aan....
Het kan ook zijn dat er uit coulance gezegd is dat als mensen nu niet willen komen wel op een later moment mogen komen. En dat dmv een voucher ze op een later moment mogen boeken.
Hilarisch dit weer, een week verder, 27 zwaar juridsche berichten verder en de Topicstarter is maar één keer 10 minuutjes online geweest en Radar Forum al weer helemaal vergeten !
Coulance kan juist ook geld besparen. Als door drukte er veel aanpassingen gedaan moeten worden, dan moet je of de boel gaan verbouwen, of mensen gaan omboeken/annuleren. Als klanten zelf gaan omboeken bespaart dat kosten.