LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beauty coupon

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
mamacaatje

beauty coupon

Ongelezen bericht door mamacaatje »

hallo allemaal,

Daarnet kreeg ik via Beauty Coupon 2 toegangskaarten toegezonden voor de Zwaluwhoeve. Met een rekening voor 25 euro. Zij vragen betaling via een derdenrekening van een obscuur incassobureau.

De bestelling zou telefonisch gedaan zijn op 10 juli 2013.

Nu heb ik meteen contact met hun opgenomen omdat ik dit pertinent niet heb besteld. Oh stuurt u maar terug dan komt het goed, ik krijg geen bevestiging van de annulering of wat dan ook.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes,

Caatje

sephora30

Re: beauty coupon

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik zou als ik jou was tegen hen zeggen dat je het alleen aangetekend terugstuurd en dat zij de kosten van het aantekenen van tevoren op jouw rekening moeten overmaken. Zo niet stuur je ze niet terug, dan kunnen ze ze op komen halen.

Stuur je ze onaangetekend terug dan kun je er donder op zeggen dat zij ze zogenaamd nooit ontvangen hebben.

Probeer alles via de mail te doen en niet telefonisch zodat je bewijs hebt.

Annikaatje

Ongelezen bericht door Annikaatje »

mamacaatje schreef:hallo allemaal,

Daarnet kreeg ik via Beauty Coupon 2 toegangskaarten toegezonden voor de Zwaluwhoeve. Met een rekening voor 25 euro. Zij vragen betaling via een derdenrekening van een obscuur incassobureau.

De bestelling zou telefonisch gedaan zijn op 10 juli 2013.

Nu heb ik meteen contact met hun opgenomen omdat ik dit pertinent niet heb besteld. Oh stuurt u maar terug dan komt het goed, ik krijg geen bevestiging van de annulering of wat dan ook.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes,

Caatje

Wat is het probleem? Een foutje maken kan, en ze lijken het netjes op te lossen? Als je de coupons via de post hebt gekregen, zou ik even overleggen hoe je ze het beste terug kunt sturen. Ik geloof niet zozeer in Sephora30's bewering hierover, maar er kan natuurlijk altijd iets vermist raken in de post. Maar als zij zeggen "stuur maar gewoon"... 't Is gelijk zo negatief en achterdochtig allemaal. Kan toch prima goed gaan?!

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ja kan. Of niet. Beter een zekerheidje dan dat je achteraf nog ellende krijgt.

Gesloten