Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 02 dec 2017 14:02
Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
Ik heb gisteren een hotel geboekt; betaald via IDeal. Ik kreeg geen bevestiging. De reservering staat niet in mijn app. Ook het hotel heeft geen reservering gekregen.
Ik heb dus niets, maar er is wel €442,- afgeschreven.
Booking.com is onbereikbaar: alles geprobeerd: telefoon, mail, Twitter, Facebook. Telefoon: ze vragen een reserveringsNummer, wat je natuurlijk niet hebt als er geen bevestiging gestuurd is.
Inmiddels zijn we in het hotel en hebben hier dus nogmaals moeten betalen. Hoe krijg ik mijn geld terug van Booking.com en hoe zijn ze te bereiken?
Ik heb dus niets, maar er is wel €442,- afgeschreven.
Booking.com is onbereikbaar: alles geprobeerd: telefoon, mail, Twitter, Facebook. Telefoon: ze vragen een reserveringsNummer, wat je natuurlijk niet hebt als er geen bevestiging gestuurd is.
Inmiddels zijn we in het hotel en hebben hier dus nogmaals moeten betalen. Hoe krijg ik mijn geld terug van Booking.com en hoe zijn ze te bereiken?
Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
Staat er in de omschrijving van je betaling geen reserveringsnummer?
Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
hotel-vakantieparken-en-campings-f20/bo ... 97372.html
Ben je toevallig hetzelfde persoon? Je krijgt geen andere antwoord
Indien je iemand anders bent, sorry.
Kijk op https://www.booking.com/customer-servic ... _success=1 voor contact informatie.
Als je met het hotel en booking niet uit komt, ga dan naar je creditcard maatschappij (indien ermee betaald, je hebt aflevering garantie), rechtsbijstandverzekering of een deurwaarder.
Ben je toevallig hetzelfde persoon? Je krijgt geen andere antwoord
Indien je iemand anders bent, sorry.
Kijk op https://www.booking.com/customer-servic ... _success=1 voor contact informatie.
Als je met het hotel en booking niet uit komt, ga dan naar je creditcard maatschappij (indien ermee betaald, je hebt aflevering garantie), rechtsbijstandverzekering of een deurwaarder.
Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
Er is met Ideal betaald.
Ikzelf boek ook hotel bij Booking.com maar betaal nooit direct aam Booking.com. En gratis annuleren. Ik betaal pas in het hotel met creditcard.
Ikzelf boek ook hotel bij Booking.com maar betaal nooit direct aam Booking.com. En gratis annuleren. Ik betaal pas in het hotel met creditcard.
rwolters
vindt dit leuk
Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
Ik had 2 weken terug hetzelfde. Kreeg later op de dag een mail dat reservering niet goed was gegaan. Ook de melding dat het geld met 7 tot 12 dagen later (indien overgemaakt) zou worden teruggestort. Kreeg het geld al eerder retour, na 2 dagen.
Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
Maar bij een iDEAL betaling komt uiteindelijk toch ook een omschrijving tevoorschijn?
Ik heb 3 weken geleden nog een kabel gekocht. Heb met iDEAL betaald en zie toch in de omschrijving het ordernummer staan.
Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
En die kabel heb je bij booking.com gekocht? Of verwacht je gewoon dat alle bedrijven hetzelfde doen?
Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
Nee, maar het lijkt mij toch dat het ook voor Booking.com administratief gezien wel makkelijk is dat een betaling op een boekingsnummer/reserveringsnummer geboekt wordt. Zij moeten toch terug kunnen vinden dat er betaald is? Zij moeten voor het aanmaken van den iDEAL toch een omschrijving geven lijkt mij.
Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
Ik heb ook met iDeal betaald. Geen reserveringsnummer en een mail van Booking.com dat ik 0 euro krijg terug gestort. Ik heb 305 euro betaald aan Booking.com .
Booking.com kan geen support geven zonder reserveringsnummer. Er is geen Nederlandse helpdesk.
Ik ben benieuwd hoe dit bij de vorige melder van dit probleem is afgelopen.
Een ieder geval nooit met iDeal betalen!
Booking.com kan geen support geven zonder reserveringsnummer. Er is geen Nederlandse helpdesk.
Ik ben benieuwd hoe dit bij de vorige melder van dit probleem is afgelopen.
Een ieder geval nooit met iDeal betalen!
Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
Ik heb net hetzelfde meegemaakt: geboekt en 137 euro betaald met Ideal voor een hotel. Daarna een mail dat de reservering kon niet verwerkt worden en dat ik de 0 euro die ik heb betaald terugkrijg.
Na heel veel moeite en met een oud reserveringsnummer en een uur in de wacht staan konden ze niks anders zeggen dan dat ik het moet afwachten.
Willen mensen die hun klacht hier posten ook vertellen hoe het af is gelopen? Dan weet ik hoe druk ik mezelf moet maken
Tip: betaal booking.com NOOIT met Ideal!!
Na heel veel moeite en met een oud reserveringsnummer en een uur in de wacht staan konden ze niks anders zeggen dan dat ik het moet afwachten.
Willen mensen die hun klacht hier posten ook vertellen hoe het af is gelopen? Dan weet ik hoe druk ik mezelf moet maken
Tip: betaal booking.com NOOIT met Ideal!!
Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
Booking.com heeft zojuist het bedrag teruggestort. Heel fijn dat het is opgelost. Maar het blijft dat het bedrijf slecht te bereiken is en personeel heeft dat niks voor je kan betekenen.
Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
Ik heb nu hetzelfde probleem. Hoe hebben jullie contact gekregen en het opgelost? Ik heb nogal een dure reservering gedaan en helaas met iDeal betaald.
Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
Bij booking.com kun je met 1 vinkje vooraf dit voorkomen, namelijk aangeven dat je in het hotel pas betaald. Doe ik ook altijd. Of betaal met een credit card. Bij problemen kun je je geld terug vragen.
Re: Booking.com Geboekt, betaald, geen reservering
Maar veel mensen kiezen toch voor de opties van direct betalen omdat dat meestal een paar euro goedkoper is ... Maar dat weegt echt niet op tegen de voordelen van betalen in het hotel (wat ook nog als voordeel heeft dat je makkelijker kunt annuleren, zonder dat je een reden en annuleringsverzekering nodig hebt).