Ik heb een overnachting geboekt in Dusseldorf. Na de boeking kreeg ik een mail dat mijn boeking niet goed was gegaan met in die mail een button "Re-book accomodation". Dat netjes gedaan maar nu heb ik ineens twee dezelfde boekingen die niet terugbetaalbaar zijn. Bellen mailen en chatten helpt niets. Zowel het hotel als booking wil niets doen. Ze wijzen naar elkaar en booking zegt dat ik contact op had moeten nemen toen de eerste boeking niet goed was gegaan, waarom dan die mail?
Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?
Ik ga het bij de creditcard maatschappij melden om via die weg mijn geld terug te krijgen. Erg slechte service (oplichting van Booking). Ik maak veel gebruik van booking maar dit was dus de laatste keer.
De suggestie van booking was om de extra kamer maar op facebook te zetten om hem via die weg kwijt te raken..... Gekker moet het niet worden
Booking.com geboekt (op verzoek re-book) nu twee boekingen en ze weigeren refund
-
- Berichten: 3448
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Booking.com geboekt (op verzoek re-book) nu twee boekingen en ze weigeren refund
In het verleden ooit een boeking gedaan (een van de vele) bij booking.com voor een belachelijk lage prijs (een prijs waarvan ik wist dat die niet correct kon zijn). Ben meerdere keren hierover benaderd door het bedrijf zowel per mail als via de telefoon, zowel in het Engels als in het Nederlands. Uiteindelijk heeft Booking de reservering eenzijdig beëindigd. Het kan dus wel, als het maar in het voordeel van Booking is.