2 weken geleden een auto gehuurd voor 1 week op Lanzarote bij Budget (onderdeel van Avis) voor 77 euro per week. De auto zou met een volle tank afgeleverd worden, bij terugkomst wordt niets verrekend.
Ik dacht met dit auto'tje, een Skoda Citigo, niet meer dan 40 euro kwijt te zijn aan een volle tank. Uit ervaring weet ik dat je in een week nog niet de helft verbruikt, maar ach dat zou dus op 20 euro uitkomen.
Tot mijn stomme verbazing moest ik echter 75 euro afrekenen voor een tank! Alles was al betaald, je hebt al een tijd gewacht en er staan veel mensen achter je, dus je gaat maar accoord. De benzine prijs op Lanzarote is 1,10 euro en er gaat maar 35 liter in. 38,50 zou de tank op zijn hoogst moeten kosten.
Zoals verwacht had ik maar 20 liter verbruikt, dus je lapt toch een slordige 50 euro bij.
Ik vind dit niet fair, liever zag ik dat de prijs bij het begin iets hoger was, en dat dat je naderhand niet zo genaaid wordt!
Ik heb nog een keurige mail naar Budget geschreven, maar ze vinden het niet de moeite waard om een berichtje terug te sturen. Zelfs niet na een 2e mail. Niet voor herhaling vatbaar deze zaak!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] budget car rental
Re: budget car rental
Tsja waarom ga je dan akkoord. Je laat je oplichten omdat er mensen achter je in de rij staan?
-
Re: budget car rental
Ter plekken een autotje huren kost veel minder.