LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Club La Costa

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
boebeer
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2010 15:18

Club La Costa

Ongelezen bericht door boebeer »

Hoi,
Ik ben net gebelt door mevr. Didi, later in de email staat haar naar naam Dusica Dubajic. Ze heeft me een vakantie aangeboden op Andalusie of Tenerife. Het betreft een promotie actie omdat ik heb meegedaan met prijzenkrassen en zij zijn hier sponsor van. 7 gratis overnachtingen op een prachtig Resort, wel dit jaar nog op te nemen. Ik heb het verhaal aangehoord en gevraagd naar het addertje onder het gras, die er niet was volgens haar. Ze doen het vooral voor de mond op mond reklame die zij ervoor terug krijgen. Dit alles zit me niet lekker dus ben ik bij Tros Radar gaan zoeken en ontdekt dus direct dat dit een time sharing organisatie is.
Hiermee wil ik dus iedereen waarschuwen. Zie onderstaande de mail (wat ook telefonische verteld word). Ze belt me morgen terug en ik weet in ieder geval dat ik er GEEN gebruik van ga maken.

Geachte familie,
Zoals telefonisch bevestigd heeft u recht op het gebruik van onze huidige promotie.
Omdat u deel heeft genomen aan de enquette waar Club La Costa een sponsor van was, willen wij u het volgende aanbieden;

7 overnachtingen in één van onze geweldige resorts.

De boeking zelf heeft een éénmalige administratie kost van €99,-

Als dank dat u deel heeft genomen aan de enquette zijn er onzerzijds geen andere kosten aan verbonden.

U kunt tijdens uw verblijf vrijblijvend en gratis gebruik maken van vele faciliteiten, ook hebben wij een groote variatie van activiteiten en entertainment on-site waar u tijdens uw verblijf van kunt genieten. Wij zijn een zeer familie georienteerd bedrijf en houden rekening met de behoeftes die ouders en hun kinderen hebben tijdens de vakanties. Club La Costa bestaat inmiddels 25 jaar en wij hebben meerdere resorts wereldwijd.

Bij deze promotie krijgt u de keuze uit twee van onze zeer populaire bestemmingen;

1) http://www.clublacosta.com/costadelsol

Dit is ons resort op de Costa del Sol, het zuiden van Spanje.

2) http://www.clublacosta.com/tenerife

Het zuiden van Tenerife, Canarisch Eiland, Spanje.

De condities van deze promotie zijn als volgt;

Tijdens uw verblijf krijgt u van ons ook een éénmalige VIP Tour van het resort, waaronder U en uw familie informatie zult krijgen over de produkten en systemen die Club La Costa te bieden heeft en daarbij krijgt u samen ook een uitgebreid kostenloos ontbijt. Bij aankomst krijgt u dit bevestigd met de datum en tijdstip vermeld.

Verder zijn er geen verplichtingen om onze restaurants/bars te gebruiken tijdens uw verblijf.

De voorwaarden om in aanmerking te komen voor deze promotie zijn als volgt:

1) U en uw echtgenoot(e) bent beiden tussen de 30 en 65 jaar, werkend met een gezamenlijk inkomen van +30.000€ p/jaar.

2) U bent geen lid van een prive vakantie lidmaatshap, i.e. Points, Timeshare, Club Travel, etc.

3) U en uw partner bent geen van beide medewerkers van Club La Costa.

Uiteraard zijn er meerdere luchtvaartmaatschappijen waaruit u een keuze kunt maken. Persoonlijk kan ik u aanraden om via http://www.skyscanner.net voordelige vluchten combinaties op te zoeken. Wanneer u vluchten nakijkt, houd u er a.u.b. rekening mee dat onze check in dagen voor de Costa del Sol meestal op een Zaterdag vallen. Alternatief hebben wij een aantal apartementen die check in Zondag hebben. De vluchten zouden voor bestemming Malaga zijn.

En mocht u Tenerife als bestemming kiezen; onze check in dagen op Tenerife zijn meerdendeels op een Vrijdag.
Alternatief hebben wij een aantal apartementen die check in Dinsdag hebben.

Er zijn twee vliegvelden op Tenerife, de geschikste optie voor u is het zuiden van Tenerife, vliegveld code: TFS (Vliegveld Sofia).

Ik zal u morgen bellen; Donderdag 27/05/2010, om eventuele vragen door te nemen.

Mocht u ondertussen nog vragen hebben aarzelt u dan a.u.b. niet om kontakt met mij op te nemen; ik ben op buro van Maandag tmt Vrijdag van 11:00 tmt 16:00uur. Mijn telefoon nummer is: 0800 022 1241 (Ext: 70422). Alternatief kunt u uiteraard ook via de email kontakt opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Didi
Holiday Promotions Department
Email: [email protected]

Tel: 0800 022 1241 (Ext: 70441) / Fax: (+34) 952 66 9932

CLUB LA COSTA Resorts & Hotels
Ctra. de Cadiz Km 206
29649 Mijas Costa, Malaga, España

CONFIDENTIALITY NOTICE: This e-mail and any files transmitted with it are both confidential and privileged. They are intended solely for the use of the intended recipient. The content of this e-mail and any files transmitted with it may have been changed or altered without the consent or knowledge of the author. Although this e-mail, including any attachments, is believed to be free of any virus, or other defect which might affect any computer or IT system into which it is received and opened, it is the responsibility of the recipient to ensure that it is virus free, and no responsibility is accepted for any loss or damage arising in any way from its use. If you are not the intended recipient, please note that any review, dissemination, disclosure, alteration, printing, copying or transmission of this e-mail and/or any file transmitted with it is prohibited and may be unlawful. If you have received this e-mail and any file transmitted with it in error press your "Reply" button and advise the sender that you have received it, or alternatively notify us on Tel: +34 952 66 99 80.

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: Club La Costa

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

Dat time sharing concept heeft al een baard :lol:
Misschien gewoon gaan, lekker vakantie vieren en niks tekenen :wink:

boebeer
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2010 15:18

Re: Club La Costa

Ongelezen bericht door boebeer »

Je bedoel dat ik voor die 99 euro en dan mijn eigen vliegkosten nergens aan vast zit! Als ik maar nergens een handtekening zet?
Daar had ik nog niet aan gedacht, hhahaha

Domoortje
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 feb 2010 02:43

Re: Club La Costa

Ongelezen bericht door Domoortje »

Als je dát kunt is het een overweging waard maar bedenk boebeer, dat ze héél gewiekst zijn en zullen je niet zomaar laten gaan......... :twisted:

boebeer
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2010 15:18

Re: Club La Costa

Ongelezen bericht door boebeer »

Toen mevr. Didi vandaag terug belde en ik uitleg gaf dat ik wist wat er gebeurde, probeerde ze het nog met die mooie praatjes en verhaaltjes. Toen ik begon over foute contracten die aangeboden worden en dat ik de info van Tros Radar had, werd het telefoontje snel beeindigd. "Ik begrijp dat u er van af ziet, tot ziens mevrouw".
Dus laat dit een waarschuwing zijn voor andere mensen en begin er inderdaad niet aan, je zit er zo aan vast!

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: Club La Costa

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Goed gedaan boebeer. U had vast geen plezier van die vakantie gehad want die wolven zijn ter plekke zeer vasthoudend. Tot bedreigens toe zelfs en soms nog meer.
99 euro plus vliegreis plus maaltijden en overig verteer is overigens ook weer niet echt gratis.
Ik wens U een prettige vakantie.

anti-CLC
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2011 22:28

Re: Club La Costa

Ongelezen bericht door anti-CLC »

Twee jaar verder, maar wil toch even een berichtje aan Club la Costa wijden, alhoewel ze in Nederland niet meer echt actief lijken. Voor de paar die nog steeds lid zijn, is het volgende misschien wel interessant

Het gaat niet goed met de ledengroei voor de Club hoewel de website dit wel aangeeft (een zoveelste leugen). Ik heb de feitelijke informatie dat het aantal leden vanaf 2009 tot nu toe gedaald is met ongeveer 6000 van 25000 naar iets boven de 19000. De vaste jaarlijkse management fees en kosten zullen daarom gedragen moeten worden door de rest!

Een lid moet namelijk opzeggen voor 1 september (sinds dit jaar is dat vervroegd van begin december naar 31 augustus) zodat CLC drie maanden de tijd heeft om hun budget voor het komende jaar sluitend te krijgen via natuurlijk een forse jaarlijkse verhoging. Wij zullen gelukkig nooit meer een rekening van ze ontvangen omdat we net bevestiging hebben gekregen dat onze aangetekende documenten in goede orde ontvangen zijn en dat we per 1 januari 2013 geen lid meer zijn. Wij accepteren het aankoopverlies vanwege de onverkoopbaarheid van onze punten en zetten definitief een punt achter CLub la Costa.

Gesloten