Hallo,
ik had een vraag aangaande de procedure van aankopen bij vakantieveilingen.nl .
Laat ik allereerst zeggen dat er al een groot aantal andere berichten over deze site te vinden zijn
in dit forum, maar mijn vraag ligt anders dan gelezen bij anderen.
Via vakantieveilingen.nl heb ik met de knop 'Koop nu voor €..' Een veiling afgerond.
Hierna vond ik in mijn bestellingen een dubbele aankoop van het product terug.
Volgens de klantenservice is dit geen fout maar omdat ik 'dubbel op OK' heb gedrukt en daardoor
het bestelling tweemaal heb gedaan (maar een automatische refresh van de pagina zou dit ook als gevolg kunnen hebben).
Er is geen annulering mogelijk van het tweede product, en ik kan verder geen informatie vinden over mijn specifieke geval. Naar mijn weten heb ik niet gedaan wat de klantenservice suggereert (al zijn de bestellingen 4 seconden na elkaar geregistreerd).
Ik accepteer en snap dat een veiling bindend is, maar bij een fout op deze manier (niet duidelijk waar het mis is gegaan) en bij de aankoop van een product onder een vast bedrag zou het wellicht toch mogelijk zijn de dubbele bestelling terug te draaien?
Als iemand hier ideeën over heeft of meer informatie heeft dan hoor ik dit graag!
Max Wijsman
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dubbele bestelling Vakantieveilingen
Re: Dubbele bestelling Vakantieveilingen
wist niet dat je op vakantieveilingen ook direkt iets kon kopen dacht dat het alleen veilingen waren
Ja, dit is inderdaad mogelijk, zij het bij een klein aantal producten. Heb het plaatje er maar even bijgehaald:
De kwestie kan inmiddels dicht.
Na een eerste mailtje met de klantenservice werd uitdrukkelijk gezegd dat annulering niet mogelijk was en dat dus afname van het dubbele product noodzakelijk was.
Na een enigszins dringender mailtje dat dit toch echt niet de bedoeling zou kunnen zijn heeft vakantieveilingen.nl de dubbele bestelling geannuleerd.
Toch erg netjes dat de afhandeling toch zo kan.
Na een eerste mailtje met de klantenservice werd uitdrukkelijk gezegd dat annulering niet mogelijk was en dat dus afname van het dubbele product noodzakelijk was.
Na een enigszins dringender mailtje dat dit toch echt niet de bedoeling zou kunnen zijn heeft vakantieveilingen.nl de dubbele bestelling geannuleerd.
Toch erg netjes dat de afhandeling toch zo kan.
Eigenlijk lijkt het mij dat je maar 1 x kunt kopen wat er op dat moment geboden wordt: die twee kaarten dus.
Want je hebt zo het nu is gegaan, geen mogelijkheid om te controleren wat je hebt gekocht....pas wanneer het te laat is en je de bevestiging krijgt.
maar een automatische refresh van de pagina zou dit ook als gevolg kunnen hebben)
Dit is door iemand van Vakantieveilingen gezegd?
Excuus voor plaatsen van mijn bericht.
Lees nu pas het bericht van de TS.
Blijf wel bij mijn standpunt.
Want je hebt zo het nu is gegaan, geen mogelijkheid om te controleren wat je hebt gekocht....pas wanneer het te laat is en je de bevestiging krijgt.
maar een automatische refresh van de pagina zou dit ook als gevolg kunnen hebben)
Dit is door iemand van Vakantieveilingen gezegd?
Excuus voor plaatsen van mijn bericht.
Lees nu pas het bericht van de TS.
Blijf wel bij mijn standpunt.