Geachte lezers,
Voor mijn werk als golfleraar kom ik vaak in Portugal. Ik heb daar zeker 30 keer een week golfles gegeven aan een groep golfers.
Als ik een touroperator heb die een golfpakket had met Europcar er in huiver ik al.
Voor de reizen die ikzelf organiseer ben ik al twee keer van touroperator veranderd omdat ze Europcar in het pakket hadden. Ik wil namelijk niet dat mijn klanten opgelicht worden door Europcar!
Europcar wordt door een aantal touroperators gebruikt, omdat die de scherpste aanbieding heeft. Maar is dat zo?
Je autohuur is al betaald, maar je hebt een eigen risico van EURO 950,- nota bene bij een A-klasse auto. Het personeel stelt werkelijk alles in het werk om je dat te laten afkopen voor EURO 145,- (bij budgetcar EURO 49,-)
Een circus van psychologische druk uitoefening en angst aanpraten staat je te wachten!
Doe je dat toch niet?!
Dan kom je terug en vinden ze een kras die er al op zat.
Ook met de papieren erbij helpt er niets aan en je hebt je creditcard al afgegeven!
Okay dan fotografeer je toch je auto. Dan is het toch okay? Het helpt, maar
niet helemaal. Vorig jaar had iemand een zwarte auto met zwarte achterlichten die pas rood werden als ze aangingen. Natuurlijk zat daar een ster in bij terugkomst. Nu wil het geval dat precies drie weken daarna ik in Portugal ben en iemand een dag later komt met precies diezelfde auto. Wat wil het toeval? De
ster zat er nog steeds in. De ster werd voor de tweede keer geclaimd, terwijl hij drie weken daarvoor al bij een andere leerling van mij geclaimd was.
Dit is gewoon oplichting!
Daarnaast werd er een vreemd soort toeristen- en luchthavenbelasting berekend voor ongeveer EURO 40,-. Heel vreemd wordt het dan als je bij Budgetcar of AVIS dit niet hoeft te betalen!
Wat kan je doen? Gewoon tegen je touroperator zeggen, dat je geen auto via Europcar wil hebben.
Vriendelijke groet,
Arthur Schagen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Europcar zijn oplichters
Re: Europcar zijn oplichters
Geachte heer Schagen,
Het spijt ons enorm uw ervaring te vernemen. Graag komen wij met u in contact. Wilt u uw gegevens sturen aan [email protected]? Wij bellen u dan graag op.
Met vriendelijke groeten,
Yvonne Gielisse
Europcar Autoverhuur
Het spijt ons enorm uw ervaring te vernemen. Graag komen wij met u in contact. Wilt u uw gegevens sturen aan [email protected]? Wij bellen u dan graag op.
Met vriendelijke groeten,
Yvonne Gielisse
Europcar Autoverhuur
Re: Europcar zijn oplichters
Yvonne Gielisse
Je moet niet gaan dweilen met de kraan open. Het bedrijf moet er gewoon voor zorgen, dat een klant geen bericht schrijft waarin het woorden oplichters en oplichting worden gebruikt.
Maxiem.
Je moet niet gaan dweilen met de kraan open. Het bedrijf moet er gewoon voor zorgen, dat een klant geen bericht schrijft waarin het woorden oplichters en oplichting worden gebruikt.
Maxiem.
Re: Europcar zijn oplichters
@Maxiem
Volgens mij is dit een mooie manier van Europcar om alsnog iets te doen aan hun beleid.
Je weet niet of het toevallig een paar rotte werknemers zijn die de boel oplichten en zo wat extra bijverdienen.
Dus reken niet een hele organisatie af op een vestiging, dat is te makkelijk, zeker op een forum waar iedereen anoniem is.
Volgens mij is dit een mooie manier van Europcar om alsnog iets te doen aan hun beleid.
Je weet niet of het toevallig een paar rotte werknemers zijn die de boel oplichten en zo wat extra bijverdienen.
Dus reken niet een hele organisatie af op een vestiging, dat is te makkelijk, zeker op een forum waar iedereen anoniem is.