LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gedupeerd door Vakantieveilingen.nl
-
Gedupeerd door Vakantieveilingen.nl
Op de site Vakantieveilingen.nl dacht ik voor € 2,-- voordelig een etentje bij een Grieks restaurant te kunnen scoren. Ik maakte een foto en een screenprint van het winnend bod en wachtte op de bevestigingsmail van VV.nl. Echter die kwam niet. Op mijn mailtje hierover aan VV.nl kwam slechts een automatisch gegenereerd antwoord dat ik binnen 48 uur van hen zou vernemen. Niet dus. Zelf na een week had men op geen van mijn talloze mails de beleefdheid gehad te antwoorden. Ik richtte mij vervolgens tot de aanbieder van het product, het restaurant. Door hun hulp antwoordde VV.nl ineens wel maar ontkende in alle toonaarden dat ik gewonnen zou hebben, hoewel ik een screenprint als bewijs meezond. Ik wil een ieder waarschuwen niet met Vakantieveilingen in zee te gaan. Of op z'n minst te zorgen dat je overal keiharde bewijzen van hebt. Zie ook http://www.bloggen.be/wetenswaardigheden/
Re: Gedupeerd door Vakantieveilingen.nl
Dan had je dus niet het winnend bod, lees de andere topics hier over dit onderwerp.
Ook wel handig om hier 2 topics over te openen. Dan is het in elk geval duidelijk!
Maar goed, oplichting vind ik het zeker niet. Heb er toch al een paar dingen vandaan gehaald welke wel degelijk een stuk goedkoper waren dan wanneer ik het buiten VV om had gedaan. En het draait op die site erom dat je het "goedkoper" hebt dan de normale prijs. Hoe goedkoop hebben degene daar zelf in de hand qua bieden.
Dat er mensen meebieden zal mij een worst zijn. Als het maar goedkoper is!
Maar goed, oplichting vind ik het zeker niet. Heb er toch al een paar dingen vandaan gehaald welke wel degelijk een stuk goedkoper waren dan wanneer ik het buiten VV om had gedaan. En het draait op die site erom dat je het "goedkoper" hebt dan de normale prijs. Hoe goedkoop hebben degene daar zelf in de hand qua bieden.
Dat er mensen meebieden zal mij een worst zijn. Als het maar goedkoper is!
alleen sukkels gaan met zo´n aanbieder in zee. Betaal gewoon 10 of weet ik wat ,meer of spaar wat langer, weet je zeker dat je krijgt wat je wilt
-
weet trouwens niet of een screenprint wel echt te gebruiken is. Deze zijn immers ook heel makkelijk aan te passen
-
En mensen die steeds zichzelf verdedigen als ze toch "gewonnen" hebben en 2 euro minder kwijt zijn dan bij de kassa.wimvos505 schreef:alleen sukkels gaan met zo´n aanbieder in zee. Betaal gewoon 10 of weet ik wat ,meer of spaar wat langer, weet je zeker dat je krijgt wat je wilt
Heel simpel: zolang wij gewone mensen meebieden hebben de veilingsites een bestaan. Nederland hangt deze week vol met posters van een nieuwe biedingsite: ticketveiling. En ja hier gaan we ook weer met z'n allen bieden en daarna klagen op dit forum.
Willen we het stoppen? Ja? Dan niemand meer bieden!!
Zelf maak ik al jaren gebruik van vakantieveilingen, en dit gaat tot nu toe prima.
Wel kijk ik van te voren of de aanbieder goed is d.m.v. reviews lezen. En kijk ik wat de gangbare prijs is om te voorkomen dat ik meer bied dan dat.
Dus wat mij betreft kan je best een leuk uitje kopen voor een kleine prijs bij vakantieveilingen.
Wel kijk ik van te voren of de aanbieder goed is d.m.v. reviews lezen. En kijk ik wat de gangbare prijs is om te voorkomen dat ik meer bied dan dat.
Dus wat mij betreft kan je best een leuk uitje kopen voor een kleine prijs bij vakantieveilingen.