LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen verzilvering vakantieveilingen.nl

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
keesg
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 okt 2009 23:06

Geen verzilvering vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door keesg »

Beste forum gebruiker,

Ook ik ben de dupe van de wanstaltige praktijken van vakantieveilingen.nl.
Ik heb op 23 mei onderstaande veiling gewonnen.

Eten en drinken - 3-gangen diner voor 2 personen in Huizen

Datum:
23 mei 2013 - 15:36:00
Winnend bod
€ 30,00

Deze is betaald.
Ik kreeg een vouncher toegestuurd.
Deze moest ik naar Experience Gifts in Huizen sturen waarna deze weer een verzilvering naar mij zou sturen.
Deze verzilvering heb ik nooit gekregen.
Het enige antwoord wat ik van Experience Gifts kreeg is, hij zal wel in de spam terecht zijn gekomen.
Op zich al vreemd daar ik deze elke week check en ik alle andere post van Experience Gifts gewoon in mijn Postvak in kreeg.

Ik heb op 23 juli een mail gestuurd naar vakantieveilingen ..
Beste vakantieveilingen,

Ik heb op 23 mei een veiling gewonnen.
Eten en drinken - 3-gangendiner voor 2 personen in Huizen.
Ik ben nog steeds bezig om een verzilvering voor elkaar te krijgen zodat ik gebruik kan maken van mijn betaalde veiling.
Deze verzilvering loopt via Experience Gifts BV .
Ik zou graag willen zien dat vakantieveilingen voor de verzilvering gaat zorgen.
Ik stop daarmee daar men blijft beweren dat ik de verzilvering zou hebben binnen gekregen terwijl dit niet zo is.
Mocht dit niet lukken dan zie ik gaarne het bedrag van 35 euro teruggestort op mijn rekening.
De hele manier van afhandeling verdient zeker geen schoonheidsprijs.
Ik hoop dat e.a. zo spoedig mogelijk geregeld gaat worden.

M.v.g.
C.H. Geers
Dit was het antwoord..
Beste heer Geers,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Kunt u ons de mail doorsturen waarin u uw waardebon door heeft gestuurd naar Experience Gifts? Wij kunnen uw klacht vervolgens doorzetten naar de veilingredacteur. De veilngredacteur kan dan bekijken of en hoe hij uw klacht het beste in behandeling kan nemen.
Hopelijk is uw vraag hiermee beantwoord, maar mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.

Met vriendelijke groet,

Bente
Klantenservice Vakantieveilingen.nl
Zo gezegd zo gedaan maar tot op heden niks meer gehoord.
Ik heb ze daarna deze mail gestuurd en heb daarop een ontvangst- en leesbevestiging gekregen

Geachte vakantieveilingen.nl,

Op 26 juli heb ik u een kopie van de mail met waardebon, zoals ik deze heb doorgestuurd naar Experience Gifts, naar u verzonden maar tot op heden nog niets van u mogen vernemen.
Ik stel voor om alsnog de verzilvering mij te doen toekomen of het betaalde bedrag van € 36,69 terug te storten op rekeningnummer xxxxxx.
Dit in een redelijke termijn van 1 week na dit schrijven.
Mocht vakantieveilingen.nl aan deze oproep geen gehoor geven zal ik genoodzaakt zijn om de vordering uit handen te geven aan een incasso bureau.
Ook zal ik dan deze manier van werken, zoals ik nu ervaar bij vakantieveilingen.nl, kenbaar maken via TROS Radar en via het TROS Radar forum.
Ik hoop voor beide partijen dat het niet zover zal komen.

Met vriendelijke groet,
C.H. Geers
Het laat zich al raden..van vakantieveilingen.nl en Experience Gifts niets meer vernomen.
Ze zwijgen in alle toonaarden.

indebs
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2014 10:42

Re: Geen verzilvering vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door indebs »

26-7 j.l. heb ik een dinerbon voor twee personen “gewonnen”voor twee personen a € 29,00, zoals het hoort heb ik bij het restaurant , via Vakantieveilingen.nl, gereserveerd bij een restaurant in Den haag (alles was betaald),
vlot kreeg ik een bevestiging dat alles in orde was en dat we welkom waren, even daarna kreeg ik weer een mail van het restaurant dat het een vergissing was want in de maand augustus doen ze geen diners maar alleen lunches en excuses hiervoor…! gevolg was dat ik mijn waardebon code en mijn geld, kwijt was,
27-7 heb ik hierover een mail gestuurd en kreeg een automatische mail terug dat alles binnen twee dagen in orde zou gemaakt worden,
wij zijn nu twee weken verder en niets is gedaan , callcenter medewerkers komen met hun standaard riedel>we hebben een mail gestuurd naar de veiling redacteur maar hij is er nog niet aan toe gekomen (wie is in Gods naam de Veiling redacteur..),

een zeer klantonvriendelijk gebeuren
en slechte service!
Het lijkt erop dat ik mijn geld kwijt ben.....


Gewenste Oplossing:

als men z.s.m. een tegoedbon geeft of een nieuwe waardebon code
waardoor ik z.s.m. kan boeken bij een van de andere twaalf restaurants en op zijn minst een excuses erbij........

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geen verzilvering vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door berndv »

Sommige zaken kunnen in vakantietijd wel eens wat langer duren. Niet meer bellen, maar alleen nog schriftelijk communiceren, aangeven dat u ze 2 weken de tijd geeft om de fout te herstellen en dat ze daarna in gebreke zijn.

Gesloten