LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Holiday Check

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Kealy

Holiday Check

Ongelezen bericht door Kealy »

Wie heeft ervaringen met Holiday Check, ben er zelf net achter dat ze niet de juiste foto`s en reviews neerzetten bij opgevraagde accommodatie`s. Daar help je volgens mij niemand mee.

dacara

Re: Holiday Check

Ongelezen bericht door dacara »

Ik de laatste 4 jaar al vaker vanaf Duitsland (Weeze, Dusseldorf, Koln en Frankfurt) en kijk altijd naar Holidaycheck.de; Karstadt.de (en dan op reisen), Vakantiereiswijzer en Tripadvisor. En om het dubbel te checken, kijk ik ook vaak naar sommige touroperators apart, zoals GTI (wat bij ons in Ned. DTI is,maar qua prijs vanuit b.v. Weeze vaak goedkoper is) Heb nooit gemerkt dat Holidaycheck verkeerde info/foto's gebruikt.

By the way; sinds enkele jaren (we reizen soms 3x per jaar) boeken we ook via Homeaway.nl (zit internationaal). Zo hebben we in juli in het 4x Novotel beach resort Nusa Dua (Bali) een superluxe en grote appartement geboekt. Als we via een touroperator hadden geboekt, waren we voor 7 nachten 600 euro duurder uit geweest. En voor 2012 gaan we naar het 4x resort Balaia Golf Village resort te Albufeira, ook weer via Homeaway. Regel dan zelf de vliegtickets, maar heb dat er wel voor over omdat het verschil gewoon te groot is.

Suc6 met je zoektocht.

just*me

Re: Holiday Check

Ongelezen bericht door just*me »

ik heb de laatste jaren altijd op Holidaycheck gekeken voordat ik een reis heb geboekt en heb nooit verkeerde informatie of foto's gevonden.

Als je verkeerde informatie vindt, kun je ze het beste een mailtje sturen. Want het lijkt mij ook in hun belang dat ze de juiste informatie tonen.

Gesloten