Op reis naar Turkije in de meivakantie.
Auto geparkeerd bij holiday parking.
De chauffeur die me naar Schiphol vervoerde reed gevaarlijk, hij belde steeds met zijn mobiel in zijn hand, er was geen handsfree, ook de betaling via chippas ging tijdens het rijden.
Bij terugkomst stonden veel mensen te wachten en ook duurde het een uur voordat mijn auto werd klaargezet, het geheel deed chaotisch en onprofessioneel aan.
Tijdens de terugrit wilde ik muziek opzetten die ik ook op de heenweg afspeelde via een memory stick.
Ik had de stick in het afgesloten parkeergeld bakje gedaan.
Het geld en de stick bleken gestolen.
Ik heb contact gehad met de bedrijfsleider, hij ontkent de diefstal.
Ik heb een schade van € 100 .
Hoe kan zo'n bedrijf gestopt worden met dit soort praktijken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] holiday parking
-
Re: holiday parking
nou lekker dan! als je de auto op een afgesloten parkeerplaats stalt ,waar je ook nog voor moet betalen dan zijn hun toch alltijd verantwoordelijk voor je auto geduurende de auto daar geparkeerd staat? ik zou het er niet zo maar bij laten zitten.mischien aangifte doen bij de politie en er bij vermelden dat hij op het terrein stond bij holiday parking.
Re: holiday parking
Zeer slechte ervaring bij dit bedrijf. Stoel verzet, radio op een andere zender, andere kilometerstand. Duidelijk mee gereden dus. Ook zat er schade aan de achterbumper en spiegel die er voorheen niet opzaten. Bedrijf heeft nu een andere eigenaar om schadeclaims af te wentelen. Ik zou niemand aanraden daar te parkeren. Verzekeraar is mij in ieder geval tegemoet gekomen omdat duidelijk was dat er niets te halen is... Trieste zaak dat er niets gedaan wordt aan dit soort praktijken!