LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hostelworld

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Starr

Hostelworld

Ongelezen bericht door Starr »

Mijn oorspronkelijke klacht ging niet over Hostelworld maar over een hostel dat ik bij hen had geboekt. Om een lang verhaal kort te maken: ik stond voor een dichte deur. Hostelworld geeft niet thuis: ik wil mijn aanbetaling terug want ik heb datgene wat ik heb geboekt niet gekregen.

Ik heb op de site een review geplaatst voor het hostel omdat ik er wel ben geweest en uiteindelijk contact heb gehad met de eigenaren. Hostelworld heeft deze (negatieve) review weggehaald! Dat betekent dat bezoekers van de site geen eerlijk beeld krijgen van de bedrijven die zich daarop presenteren.

Zolang alles goed gaat met Hostelworld is alles prima, maar bij problemen geven ze niet thuis. Overigens was ook mijn reactie op de Facebook-pagina geen lang leven beschoren. Beide reacties waren kritisch, maar wel beschaafd.

Een tip voor iedereen: met een beetje Google-werk kun je de voor de meeste hostels gewoon een telefoonnummer en e-mailadres vinden. Bespaar je de boekingskosten en de aanbetaling en boek gewoon zo.

Mar v.d. Berg

Re: Hostelworld

Ongelezen bericht door Mar v.d. Berg »

Dankjewel voor je heldere beschrijving. En natuurlijk zal ik je advies ter harte nemen: Boeken bij het hostel zelf en niet via Hostelworld. Ik hoop dat je veel mensen kunt bereiken via deze website.

Gesloten