LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hotelauto.nl

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
luukos1985
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2010 22:33

hotelauto.nl

Ongelezen bericht door luukos1985 »

zie ook:

http://www.goedkoperparkerenschiphol.nl/hotelauto

Mijn ervaring met hotel auto is zeer slecht om het nog zacht uit te drukken. De chaffeur reed 2x door rood bij het wegbrengen naar schiphol bumperkleefde en reed veels te hard. Bij terugkomst na gebeld te hebben meer dan 45 minunten moeten wachten voor er iemand mij op kwam halen. Op de terugweg weer 2x door rood en bumperkleven daarna aangekomen bij hotel auto bleek mijn autosleutel afgebroken te zijn wat natuurlijk vervelend is maar daar werd gezegd dat dat mijn eigen probleem is en dat ik het maar zelf uit moest zoeken. Ik woon in de buurt van eindhoven dus even een reservesleutel laten komen is dan ook niet echt snel gebeurd. Ik werd zeer onbeschoft behandeld totaal geen medewerking verleendt om het probleem op te lossen.

Marc de Wit
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 mar 2010 10:50
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: hotelauto.nl

Ongelezen bericht door Marc de Wit »

Ik snap niet dat mensen nog in zee gaan met dit soort bedrijven. 1 minuut googlen levert voldoende info op om te heroverwegen. De algemene voorwaarden zijn ook vaak in strijd met het BW. Schade opgelopen door langparkeerders zijn veelal te verhalen op deze bedrijven. Ook indirecte schade zoals afgebroken sleutels en extra reis- en verblijfskosten! De meeste mensen nemen niet de moeite om het bedrijf aan te pakken en spuien alleen maar hun gal op internet. Dit biedt weinig soulaas. Voor meer info kunnen alle gedupeerden van langparkeerders op Schiphol mij een PM sturen, ik zal u van een advies voorzien.
mr. M.R. de Wit

B.Lazerd
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 apr 2012 14:09

Re: hotelauto.nl

Ongelezen bericht door B.Lazerd »

Marc de Wit schreef:Ik snap niet dat mensen nog in zee gaan met dit soort bedrijven. 1 minuut googlen levert voldoende info op om te heroverwegen. De algemene voorwaarden zijn ook vaak in strijd met het BW. Schade opgelopen door langparkeerders zijn veelal te verhalen op deze bedrijven. Ook indirecte schade zoals afgebroken sleutels en extra reis- en verblijfskosten! De meeste mensen nemen niet de moeite om het bedrijf aan te pakken en spuien alleen maar hun gal op internet. Dit biedt weinig soulaas. Voor meer info kunnen alle gedupeerden van langparkeerders op Schiphol mij een PM sturen, ik zal u van een advies voorzien.
mr. M.R. de Wit

Heb HELAAS zaken gedaan (2011) met deze 'Jurist' uit Alkmaar. Was hierdoor dieper in de problemen gekomen door valse beloftes, spookfacturen voor niet geleverd werk en bedreigingen (als ik de media zou opzoeken) 

Na wat googlen werd werd voor mij veel duidelijk. Deze persoon is een voormalig turncoach uit Alkmaar en heeft 19 maanden mogen brommen in de cel. En niet voor de minste vergrijpen. 
Mocht U toch besluiten om zaken met hem te doen wens ik u veel sterkte toe, mijn advies is om deze persoon te mijden.

Gesloten