LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelkamerveiling/ Tulip Inn de Veluwe

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
SvanBrouwershaven
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2011 12:29

Hotelkamerveiling/ Tulip Inn de Veluwe

Ongelezen bericht door SvanBrouwershaven »

Via geweldige sites kun je, voor een prijs die je zelf biedt een hotelovernachting ´winnen´.
Ben jij de hoogste bieder, heb je voor dat geboden bedrag de veiling 'gewonnen.' Je kunt dus voor je geboden bedrag, overnachten.
Een leuke mogelijkheid om er eens in de zoveel tijd even lekker tussen uit te gaan.Wel moet je goed de voorwaarden lezen, zoals wanneer te boeken (alle dagen of uitzonderingen), waar te boeken (soms staat erbij vermeld in diverse hotels van desbetreffende keten) en vanaf wanneer te boeken (soms direct,soms maximaal vijf dagen van tevoren).
Ik heb geboden op een hotelovernachting van Tulip Inn de Veluwe en op de waardebon staat dat je deze ook kan verzilveren in alle andere EHPhotels. Dit staat ook op de door Hotelkamerveiling uitgegeven waardebon.Tevens staat er op dat het hotel directboekbaar is. Ik heb de voorwaarden dus vantevoren goed doorgenomen.
Echter, bij het willen verzilveren van de waardebon om een nachtje weg te gaan, blijkt dat het enkel bij het één hotel mogelijk is met de waardebon te boeken. En ook maximaal vijf dagen van tevoren. Dit is niet waar ik voor geboden heb, en ook niet wat er op de ontvangen waardebon staat, nogmaals voor de duidelijkheid; direct boekbaar op iedere dag van de week, ook te gebruiken in alle andere EHP hotels.
Contact gehad met het servicecenter, tot twee keer toe, maar deze blijft hetzelfde "bandje" met standaardantwoord afdraaien. Enkel te boeken in Tulip Inn de Veluwe.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Hotelkamerveiling/ Tulip Inn de Veluwe

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Is dus puur bedrog.
Velen die problemen krijgen om iets te boeken met vakantieveiling of hotelkamerveiling, zie oa hier op dit forum.

Supporthkv
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 feb 2011 16:04
Contacteer:

Re: Hotelkamerveiling/ Tulip Inn de Veluwe

Ongelezen bericht door Supporthkv »

Beste brouwershaven,

Onze excuses voor het ongemak. Om uw probleem goed op te lossen hebben wij de veiling ID en waardebon ID van uw bon nodig. Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met Melanie van onze klantenservice, te bereiken op 0900-4584357.

Met vriendelijke groet,

Team Hotelkamerveiling.nl

Supporthkv
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 feb 2011 16:04
Contacteer:

Re: Hotelkamerveiling/ Tulip Inn de Veluwe

Ongelezen bericht door Supporthkv »

Beste Hotelkamerveiling klant,

Wanneer u in het bezit bent van een Hotelkamerveiling.nl waardebon voor een arrangement bij één van de volgende EHP Hotels: Golden Tulip Loosdrecht, Golden Tulip Amersfoort, Golden Tulip Victoria, Golden Tulip Epe, Golden Tulip de Wipselberg en Tulip Inn Hotel de Veluwe:

Willen wij u er graag op attenderen dat deze arrangementen vanaf heden maximaal 3 maanden voor de gewenste aankomstdatum boekbaar zijn op basis van beschikbaarheid.

U kunt uw reservering plaatsen via www.hotelkamerveiling.nl/reserveren

Wij wensen u alvast veel plezier tijdens uw verblijf bij één van de EHP Hotels.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken via: [email protected] of 0900 4584357

Met vriendelijke groet,
Team Hotelkamerveiling.nl

saroja
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2011 16:09

Re: Hotelkamerveiling/ Tulip Inn de Veluwe

Ongelezen bericht door saroja »

Ook ik voel me in de maling genomen, wilde een weekend boeken bij Hotel de Wipselberg een van de EHP hotels hotels maar je raad het al 3 maanden helemaal vol, kan wel boeken maar moet dan 30 euro per nacht bij betalen en kan ook niet meer bij de andere hotels boeken, moeten ze het niet op de veiling zetten, heb ik een bon tot 1 juli, ben ik dadelijk m'n geld kwijt, kwalijke zaak, moet maar eens naar gekeken worden :evil:

jaguarrussia
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2011 18:26

Re: Hotelkamerveiling/ Tulip Inn de Veluwe

Ongelezen bericht door jaguarrussia »

hallo.boek heel vaak door heel nederland hotels. En altijd op zoek naar acties. tot op heden heel goed gegaan heel tevreden geweest tot ik bij hotelveilingen 5 boekingen heb gedaan. Eerste ervaring was dat de kamer niet was wat op de site was voorgesteld, ontbijt was heel karig de info klopte niet dus. Verder blijkt achteraf dat je goedkoper uit bent als je zelf op de site van het hotel gaat en ingaat op een actie van het hotel. Ik heb veel meer betaald op hotelveiling voor een 2 sterren hotelkamer. Ik heb het hotel toen op attent gemaakt en de receptioniste reageerde heel boos. Ik voel mij echt in de **** genomen door de hotels. Ik heb bijna alle ervaringen die lezers beschrijven meegemaakt omdat ik verschillende waardebonnen heb gekocht. Dus dit doe ik dus nooit meer. Jammer!!!! dat de hotels hotelveiling misbruiken voor oneigenlijke doeleinden

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Hotelkamerveiling/ Tulip Inn de Veluwe

Ongelezen bericht door Chief »

Hier nog een klacht ook ik heb twee bonnen voor tullip in de veluwe geldig tot 1 juli helaas is het niet meer te boeken, hoeveel zijn er niet met ons die dit forum niet kunnen vinden voor een klacht.
Ik vind dit schandalig ik hoop dan ook dat ze reageren op mijn email.
Op de site dreigen ze zelf wel als je de gewonnen veiling niet betaald binnen 7 dagen dat er dan een incasso bureau word ingeschakeld.
Maar hoe komen wij aan onze betaalde centen?????
Er worden veel te veel bonnen geveild ja op deze manier kan je het goedkoop aanbieden iedere kamer word 3 keer betaald op deze manier.

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Hotelkamerveiling/ Tulip Inn de Veluwe

Ongelezen bericht door Chief »

Ik heb bericht via de mail gekregen dat ik mijn geld terug krijg dus erg netjes afgehandeld.

Gesloten