LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] huurtegoed regels veranderd Videoland

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
kersje
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2010 09:05

huurtegoed regels veranderd Videoland

Ongelezen bericht door kersje »

In onze stad staan 2 filialen van videoland.
Filiaal 1 is groot en heeft een ruim assortiment
Filiaal 2 is erg klein en heeft bijna niets (maar is wel handig in een woonwijk die ver van het centrum vandaan is)

Mijn man heeft bij fililaal 2 huurtegoed gekocht van 50 euro. Je krijgt dan een huurtegoed bijgeschreven t.w.v. 100 euro. Dit heeft hij wel eens vaker gekocht, ook bij dit filiaal.
Bij aankoop heeft hij gevraagd of het tegoed ook in filiaal 1 gebruikt kon worden. Dit was geen probleem. Wij hebben meerder keren films gehaald bij filiaal 1 en hadden nooit een probleem.
Tot vorige week....

Mijn man wilde films halen bij filiaal 1 en stond met verbazing te kijken dat hij moest betalen. Toen hij vertelde dat hij niet lang geleden zo veel tegoed had gekocht werd hem medegedeeld dat zijn tegoed dat is aangeschaft bij filiaal 2, niet meer te besteden is bij andere filialen.

Mijn man is naar filiaal2 gegaan. Op de deur stond nog aangegeven dat het tegoed in alle filialen besteedbaar is. Dit heeft hij genoemd en is verhaal gaan halen. Toen hij terug ging naar die winkel om een foto te maken van het bordje op de deur was dit uiteraard net verwijderd. We hebben dus geen zichtbaar bewijs meer.

Kan iemand ons vertellen wat onze rechten zijn? Hebben we nu gewoon pech, zoals ons wordt verteld in beide filialen?

Graag hoor ik uw reactie.

Vriendelijke groet,

Kersje

Marc de Wit
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 mar 2010 10:50
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: huurtegoed regels veranderd Videoland

Ongelezen bericht door Marc de Wit »

Kijk even op de website van Videoland bij de Algemene Voorwaarden. Wellicht staat er iets over.
Je kunt ook even contact opnemen met het hoofdkantoor, denk dat zij heel snel zullen reageren.

Gesloten