LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ben gebeld over een 'gewonnen reis'

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Erna Buil

Ik ben gebeld over een 'gewonnen reis'

Ongelezen bericht door Erna Buil »

Kreeg vanmorgen telefoontje. Zou een prijs gewonnen hebben voor 2 personen met het invullen van een lijst van een supermarkt.
Ze wisten alles van mij adres telefoonnummer enz. ( Hoe komen ze er aan)
Mocht zelf uitzoeken uit de 3 bovenstaande landen.
Zou ook hotelbonnen en hotelcheques opgestuurd krijgen.
Moest wel even mijn banknummer geven want ze wilden over 14 dagen 75e van mijn rekening halen voor via een automatische incasso.
Ze zouden mij alle papieren opsturen en binnen 14 dagen mocht ik alles retour sturen indien ik het niet wenste.
Heb hun gezegd dat ik blij was een prijs gewonnen te hebben, maar in deze tijd ze mij eerst even een mail moesten zenden met hun firma naam erbij zodat ik het even na kon kijken of alles klopte. Ze zouden mij dan zo weer kunnen bellen om alles door te nemen.
De vrouw aan de lijn werd bits en zei dat ze door zou geven aan de administratie.
Na de verhalen op Uw site gelezen te hebben weet ik dat ik bijna was opgelicht en nooit wat van hun weer zal horen.
Hun firma naam reisbureau zou heten iets van Prenink........ enz.

Miepje1

Re: Ik ben gebeld over een 'gewonnen reis'

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Gefeliciteerd. Eindelijk eens iemand die nadenkt en informatie opzoekt.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Gelukkig. Nu maar hopen dat er meer mensen zijn die uw verhaal ook eerst lezen voordat ze in dat verkooptructje trappen. Mooi opgeost van u.

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Goed, dat u deze reis NIET wilde (mee-)maken ...

"U had alles retour kunnen sturen ... ", maar zoals de stand momenteel is, weet u niet eens waarheen en aan wie.

1 - De truc is, dat u binnen die 14 dagen ook helemaal niets meer hoort en er daarna geld wordt afgeboekt.

2 - Ook daartegen kan men zich echter nog verweren!

3 - De naam is eerder onbelangrijk, want die oplichters passen de naam na een negatieve publicatie direct weer aan.

Bedankt voor uw bericht!

Gesloten