LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LET OP Holidaycars heeft GEEN laagste prijs garantie

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Duckje

LET OP Holidaycars heeft GEEN laagste prijs garantie

Ongelezen bericht door Duckje »

Omdat ik een groupon heb aangeschaft van holidaycars dacht ik ze hebben toch de laagste prijsgarantie dus deze kan ik wel aanschaffen.
Helaas de laagste prijsgarantie gaat niet door.
De meneer van de verkoop gaf aan dat de prijs van 109,35 wel kon maar dat ik dan verplicht ben de "no warranty"aan te schaffen. Een verzekering om de schade te verhalen als ik een ongeluk krijgen. Dit was een kleine 30 euro.
Kom ik bijna uit op het orginele bedrag van Holidaycars (151 euro)
Mooie laagsteprijs garantie (maar niet zo)
Nergens staat in de voorwaarden van de laagste prijsgarantie dat ik deze verzekering moet afsluiten.
En temeer ik al zelf al en jaarverzekering heb afgesloten is dit voor mij onzinnig.
Een 2e verzekering afsluiten voor iets wat ik al heb.
Inmiddels een klacht verzonden naar holidaycars maar nog niks op vernomen.
Ik zal ze informeren dat ik de klacht op trosradar heb vermeld.

Duckje

Re: LET OP Holidaycars heeft GEEN laagste prijs garantie

Ik had net het bericht op trosradar vermeld en krijg ik een telefoontje van holidaycars, men komt nu met een heel ander verhaal waarom de laagste prijsgarantie niet wordt toegpast.
De 109,35 van de prijs die ik heb gevonden hoef ik niet van te voren te betalen.
Bij holidaycars moet ik dit wel. Het is daarom volgens holidaycars geen vergelijkbaar produkt. Nou ik vind dat je dan echt naar de kleine lettertjes zoekt om onder de laagste prijsgarantie uit te komen.
Het is maar dat u het weet. Gezien het prijverschil het overdenken waard om toch maar meteen bij de andere autoverhuurder te boeken en voortaan geen groupon aan te schaffen bij holidaycars.

Duckje

Re: LET OP Holidaycars heeft GEEN laagste prijs garantie

Inmiddels een aanbieding gevonden van 115 euro.
En holidaycars heeft deze laagste prijs garantie gehonoreerd.
Gelukkig toch goed gekomen :D

Gesloten