Het 'gemak' kan ook nog wel wat goedkoper dan 18 euro.KiloKnaller schreef: 1. Ik heb mijn sticker via de ANWB gekocht, en heb daar in totaal EUR 17,94 voor betaald. Op andere websites ligt de prijs beduidend lager: EUR 12,50. Wie bepaalt nu die prijs?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mileusticker voor Duitsland
-
Re: Mileusticker voor Duitsland
Sorry, dat ik de € 00,6 heb verwaarloost.witte angora schreef:Het 'gemak' kan ook nog wel wat goedkoper dan 18 euro.KiloKnaller schreef: 1. Ik heb mijn sticker via de ANWB gekocht, en heb daar in totaal EUR 17,94 voor betaald. Op andere websites ligt de prijs beduidend lager: EUR 12,50. Wie bepaalt nu die prijs?
-
Volgens mij heb je 5,50 verwaarloosd...
eleven schreef:Sorry, dat ik de € 00,6 heb verwaarloost.witte angora schreef:Het 'gemak' kan ook nog wel wat goedkoper dan 18 euro.KiloKnaller schreef: 1. Ik heb mijn sticker via de ANWB gekocht, en heb daar in totaal EUR 17,94 voor betaald. Op andere websites ligt de prijs beduidend lager: EUR 12,50. Wie bepaalt nu die prijs?
TS heeft het bovengenoemde bedrag betaald, of wat lees jij?witte angora schreef:Volgens mij heb je 5,50 verwaarloosd...
Feit is, dat de sticker € 5,00 kost en TS € 17,94 heeft betaald, dat is een heel ruime onkosten vergoeding en gewoon schandalig.
-
Feit is dat je voor het gemak ook met 12,50 toe kan. Dat TS meer betaald heeft voor minder gemak dan dat is zijn keuze.
De ANWB mag dit vragen; al vragen ze 100 euro, het mag. Of ze er dan veel zullen verkopen is wat anders. Maar ook dat is een keuze.
De ANWB mag dit vragen; al vragen ze 100 euro, het mag. Of ze er dan veel zullen verkopen is wat anders. Maar ook dat is een keuze.