LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Museumjaarkaart
Museumjaarkaart
Als men een museumjaarkaart heeft, kan die alleen verlengt worden door middel van een automatische incasso of dmv een acceptgiro ( dus extra betalen !!!) . Normaal betalen via telebankieren is niet toegestaan!!!!! Hoe lang geleden leeft deze organisatie ????????. Ik wil gewoon het bedrag via telebankieren overmaken. Dus nu maar opgezegd van mij en echtgenote./
Re: Museumjaarkaart
En zij willen dat u betaalt via automatische incasso, dus dan is uw keuze de enige resterende, niet meer zaken mee doen.Brilleman schreef:Als men een museumjaarkaart heeft, kan die alleen verlengt worden door middel van een automatische incasso of dmv een acceptgiro ( dus extra betalen !!!) . Normaal betalen via telebankieren is niet toegestaan!!!!! Hoe lang geleden leeft deze organisatie ????????. Ik wil gewoon het bedrag via telebankieren overmaken. Dus nu maar opgezegd van mij en echtgenote./
Je kunt toch gewoon de gegevens van de acceptgiro overnemen in je internetbankieren? Zo doe ikdat altijd bij organisaties die een acceptgiro toesturen.
Voor het gebruik van een acceptgiro moet extra betaald worden lees ik hierboven, en dat zint hem zo te lezen ook niet.kweenie schreef:Je kunt toch gewoon de gegevens van de acceptgiro overnemen in je internetbankieren? Zo doe ikdat altijd bij organisaties die een acceptgiro toesturen.