LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Museumjaarkaart

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Brilleman

Museumjaarkaart

Ongelezen bericht door Brilleman »

Als men een museumjaarkaart heeft, kan die alleen verlengt worden door middel van een automatische incasso of dmv een acceptgiro ( dus extra betalen !!!) . Normaal betalen via telebankieren is niet toegestaan!!!!! Hoe lang geleden leeft deze organisatie ????????. Ik wil gewoon het bedrag via telebankieren overmaken. Dus nu maar opgezegd van mij en echtgenote./

sjohie

Re: Museumjaarkaart

Ongelezen bericht door sjohie »

Brilleman schreef:Als men een museumjaarkaart heeft, kan die alleen verlengt worden door middel van een automatische incasso of dmv een acceptgiro ( dus extra betalen !!!) . Normaal betalen via telebankieren is niet toegestaan!!!!! Hoe lang geleden leeft deze organisatie ????????. Ik wil gewoon het bedrag via telebankieren overmaken. Dus nu maar opgezegd van mij en echtgenote./
En zij willen dat u betaalt via automatische incasso, dus dan is uw keuze de enige resterende, niet meer zaken mee doen.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Je kunt toch gewoon de gegevens van de acceptgiro overnemen in je internetbankieren? Zo doe ikdat altijd bij organisaties die een acceptgiro toesturen.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

kweenie schreef:Je kunt toch gewoon de gegevens van de acceptgiro overnemen in je internetbankieren? Zo doe ikdat altijd bij organisaties die een acceptgiro toesturen.
Voor het gebruik van een acceptgiro moet extra betaald worden lees ik hierboven, en dat zint hem zo te lezen ook niet.

Gesloten